Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Deras går inte eftersom huvudet är helt slätrDet heter insexnyckel
Galet varmt trots ACn. Bestämde mig för att städa eftersom det är så varmt utomhus, fick ta en paus nu. Funderar på glass. Borde äta lunch. Behöver diska för att göra lunch... Men, det är i alla fall betydligt renare här nu jämfört med för en timme sedan.
Men oooove....![]()
Bultnyckel!!!Men är det vanliga sexkantshål?
![]()
Då är det är ju bara att köpa en insexnyckelsats, finns billiga på Classe, Jula och Biltema.
Vad jag vet har IKEA inte använt torx men det finns ju billiga torx-satser att köpa också.
Edit: Eller är det modell bult?
![]()
Det finns billiga hylsnyckelsatser för dem också.
Och naturligtvis tog jag inte med bulten eftersom jag är en idiot som springer utan att tänka tog bara med mig sängbenetBultnyckel!!!
Bultnyckel!!!
Och naturligtvis tog jag inte med bulten eftersom jag är en idiot som springer utan att tänka tog bara med mig sängbenet![]()
skiftnyckel är nog vanligast.Bultnyckel!!!
31 grader så jag tog med mig mamma till Mio och vandrade runt där i behaglig svalka.
Sen åkte jag till Ica och handlade Billys och Gorby piroger för det är vad jag klarar av att tillaga och äta när det är för varmt. Fyllde på glasslagret också.
Nu sitter jag framför en fläkt och bara är.
Vaaaatmt ute!
Passade då på och hämta ut min långa vinterparkas jag köpte på sommarrea. Kan säga att det var svettigt att prova det ordentligt.
Men den satt riktigt bra och var till och med bättre än jag förväntade mig. Så jag är riktigt nöjd och känner mig redo för en vinter här uppe nu.
Och för att svara på vad jag gör, så äter jag glass såklart! Mums.Förlåt att mitt mycket viktiga inpass kommer lite sent, men glass är bra lunch en dag som denna!![]()
Bor man på landet behöver man även ha en insekts-nyckel, finns på samma ställe där man köper rak-vatten till vattenpasset.Det heter insexnyckel
skiftnyckel är nog vanligast.
Eller om du vara lite fancy - ringnyckel.
Jag är nöjd med värmen! Men för varmt för att prova vinterjacka i.Kalas![]()
Du efterlyste ju värme för att kunna bada?!? Hopp i plurret med dig![]()