athena_arabians
Trådstartare
Kisse slappar på soffan och jag är på väg ut för att klippa gräset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla är vi bra på något och mindre bra, ja rent av helkassa på andra saker, jag är bra på att skapa, bygga och reparera fysiska saker och har en hjärna som tolkar det mesta jag skapar tredimensionellt från början men jag är totalt helkass om det kommer till siffror och uträkningar eftersom jag har dyskalkyli dvs. jag ser varken felen eller sammanhangen och kan blanda om siffrorna utan att upptäcka det. En fd. kompis hade en bekant som forskade i matte men som knappt kunde knyta skorna själv, så olika kan det vara.@bettysmatte alltså jag köper inte bara för att köpa utan för att jag är så överjäkligt klumpig och har sönder saker hela tiden. Jag köper inte heller sådant jag inte behöver, förutom då att jag trodde mikron skulle explodera pga färg och när jag insåg att så inte var fallet så hade jag redan köpt en ny. Som jag naturligtvis tappade i golvet. Så jag ser bucklan hela tiden och den driver mig till vansinne. Möjligtvis var det onödigt att byta sängben, men vem fasiken trodde att ikea inte skulle ha kvar sin lilla mojäng? Inte jag förrän det var för sent. Silver lining, jag tvättade båda överdragen på madrasserna vilket jag inte gjort på år och dar. Ffa inte den undre.
Jag är motsatsen till händig, eller jo, jag gillar att bygga datorer och pyssla med både hårdvara och mjukvara. Allt annat är jag hopplöst opraktiskt på. Att jag dessutom ser mycket kasst hjälper ju inte saken.
Jo, jag förstår. Jag är själv en hyfsat otålig person och vill ha saker gjorda. Men ibland är det bra att tänka ett varv till innan man agerar...har jag lärt mig...@bettysmatte alltså jag köper inte bara för att köpa utan för att jag är så överjäkligt klumpig och har sönder saker hela tiden. Jag köper inte heller sådant jag inte behöver, förutom då att jag trodde mikron skulle explodera pga färg och när jag insåg att så inte var fallet så hade jag redan köpt en ny. Som jag naturligtvis tappade i golvet. Så jag ser bucklan hela tiden och den driver mig till vansinne. Möjligtvis var det onödigt att byta sängben, men vem fasiken trodde att ikea inte skulle ha kvar sin lilla mojäng? Inte jag förrän det var för sent. Silver lining, jag tvättade båda överdragen på madrasserna vilket jag inte gjort på år och dar. Ffa inte den undre.
Jag är motsatsen till händig, eller jo, jag gillar att bygga datorer och pyssla med både hårdvara och mjukvara. Allt annat är jag hopplöst opraktiskt på. Att jag dessutom ser mycket kasst hjälper ju inte saken.
Det finns mycket mysko folk på fejjan, jag är med i en Volvo-grupp och där finns en gammal gubbe som är "lite eljest" och som lägger sig i precis allt, vet bäst och kan bäst, sanningen är att han bor på ett gruppboende och aldrig haft körkort och härom dagen fick han det nerstoppat i halsen så det var bara att svälja, hoppas innerligt att vi är av med fanskapet efter detta.Hmm, mysko. En person som följer mig, har tydligen fått reda på att jag har skrivit ett olämpligt inlägg i en grupp hen inte följer. Någon från FB har inte kontaktat mig. Fick två tumme upp och två tummar ner. Det handlade om att implict var det ett inlägg som skyllde skräpet i en park i Årsta på 'griskulturer' och jag skrev att då är det inte några kulturer där fläsk och gris är förbjudet, haramNågot jag står för IRL och inte skulle vara rädd för att säga. Men, men. Skrev ett uppföljningsinlägg att det var det jag menade, dvs kalla inte en kultur för griskultur när det handlar om en kulturerdär grisar och grisprodukter är haram.
Mtp all skit som finns på FB så är det ännu konstigare.