Hon är här på lite rehab ett tag. Och både jag och sambo tycker också hon är himla härlig. Lite introvertkänslig men försöker alltid göra sitt bästa och är himla trevlig på alla sätt. Smart flicka me lute mer så där sto-integritet.Härligt att läsa!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är här på lite rehab ett tag. Och både jag och sambo tycker också hon är himla härlig. Lite introvertkänslig men försöker alltid göra sitt bästa och är himla trevlig på alla sätt. Smart flicka me lute mer så där sto-integritet.Härligt att läsa!![]()
Samma här, fast ledig en dag till förstSista dagarna innan semester. Nu är det allt segt, men det ska väl gå det med!
Trodde aldrig den dagen skulle komma när någon från GB klagade på för lite regn!Har slängt in en fläskbit i ugnen och har en högljutt klagande katt, så vi går väl ut medan den lagas till.
Kan det inte regna någon dag så att jag kan öppna dörren och han ändrar åsikt?![]()
Lite roligt är det, men värmen och torkan händer här också! Stor brand har pågått sedan flera dagar tillbaka både i Cairngorms nationalpark (där vi har den enda frilevande renflocken, importerad från Arjeplog) och återigen i Holyrood park i Edinburgh sedan igårkväll.Trodde aldrig den dagen skulle komma när någon från GB klagade på för lite regn!![]()
Vi kommer hem från Kalmar nyss tittade i regnmätaren. I wingfield från lördag-måndag inte mycket. Kalmar lördag em -15.00 måndag väldigt mycket mer. Särskilt mellan 07.00 14.50 idag ungefär 100 mm om du frågar mig. Jag lämnade av en person vid tåget i Kalmar typ 10 min. Jag och dottern var blöta till Västervik......Trodde aldrig den dagen skulle komma när någon från GB klagade på för lite regn!![]()
Fast inte fryser väl katten om det är drygt 23 grader inomhusFunderar på en, för mig extremt tidig, sänggång. Jag fryser som en hund trots att termometern står på 23.2 inne - 14.5 ute. Har tjock tröja, mysbyxor och tofflor. Och sitter insvept i ett täcke. Har tom satt på kattens värmedyna.
Men kära nån, är du sjuk? Har du feber? Är väl inte helt normalt att frysa så pass vid den temperaturen annars?Funderar på en, för mig extremt tidig, sänggång. Jag fryser som en hund trots att termometern står på 23.2 inne - 14.5 ute. Har tjock tröja, mysbyxor och tofflor. Och sitter insvept i ett täcke. Har tom satt på kattens värmedyna.
Jag och barnet var frusna i bilen i typ 15 mil efter att varit ute i hällregn i 10 minuter... vi var blöta när vi var frusna...Funderar på en, för mig extremt tidig, sänggång. Jag fryser som en hund trots att termometern står på 23.2 inne - 14.5 ute. Har tjock tröja, mysbyxor och tofflor. Och sitter insvept i ett täcke. Har tom satt på kattens värmedyna.
Men kära nån, är du sjuk? Har du feber? Är väl inte helt normalt att frysa så pass vid den temperaturen annars?
Såg det och var glad att jag inte flyttade så långt norrut iallafall.Vilhelmina i Västerbotten hade frost inatt!![]()
Så tufft du har det.Känner att äntligen verkar huvudvärken gå ner. ska bli skönt att sova även om jag gjort massor av det i dag igen.Mått riktigt dåligt av ont i huvudet, men gränsfall mot migrän "bara".
Har jobbat i dag och det gick bra i sig, om det inte vore för att hörlurarna slutade fungera igen. Verkade inte att gå att fixa i dag, funkade inte med sladd osv, vilket jag visste, men har nu testat original ljudsladd och en annan likadan ljudsladd. Så använde ett par hörlurar jag hade hemma och de är inte bra. Huvudvärk efter en och en halvtimmes jobb och eskalerande under dagen, fram till nu.
Jag är SÅ besviken på att detta problemet inte blir löst och att jag liksom kommer i kläm, jag fixar inte det. I dag låg jag och grät i sängen för att jag inte orkar med mer. Jag vill bara ha lugn och ro och att saker ska fungera så att jag kan fungera. Jag orkar inte med krångel och sjukdomar som kommer av det. Nå, gråta när man har huvudvärk är en dålig idé.
Jag önskar morgondagen blir bättre, men det blir samma lurar som i dag så antagligen huvudvärk igen. Jag bävar.