Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter som en underbar dag, med massor av hantverksiga, fixiga grejer. Och härligt att gå upp i göromål så där så tiden bara går utan att det känns.När klockan var fyra funderade jag på varför dagen hade gått så fort. Jag hade ju inte gjort någonting?! Men sedan kom jag på att, jo, jag har städat stallet i ett par omgångar, kittat ett helt fönster och lärt mig tova ull... MASSOR, ju! Och nu har jag precis druckit en mugg varm chokladmjölk. Vi har regn och rusk så det passsade väldigt bra
!
Låter som en helt galen pizza!Hemkommen från spontan uteserveringsmiddag, vi försöker att njuta av den skotska solen och högsommarvärmen medan den fortfarande är här (även om det är svårt att njuta alldeles helhjärtat när jag vet hur illa denna värmeböljan påverkar folk och fä på alla möjliga håll). Jag åt i alla fall en helt otrolig pizza med "compressed melon", parmaskinka och burrata och drack en god spritz med vermouth, blodapelsin och fläderlikör till. Löjligt gott alltihop!Nu är jag helt slut som artist men ska se ett avsnitt av en serie innan det blir tidigt sänggående, har sovit rätt bra på senaste men känner ändå att jag skulle må bra av en extra timme eller så i natt.
Messenger har jag inte haft anledning att testa idag, men facebook funkar som det brukar. Jag skickade ett messengermeddelande vid 19-tiden igår, och fick svar, så det verkar inte vara några problem där heller.På jobb. Facebook krånglar som skam för mig och messenger. Någon annan som har det så? Strulat sen igår. Vissa meddelanden kommer fram andra inte och jag får meddelande om att jag har meddelande men icke? Fattar nada. Ja ja bara vänta och se. Gått tillbaks lite till hederligt sms
Har iallafall rätt storlek på byxorna idagAlltid något
![]()
Sambon har skickat till mig nu och fått att jag läst det men jag har inte fått något??Messenger har jag inte haft anledning att testa idag, men facebook funkar som det brukar. Jag skickade ett messengermeddelande vid 19-tiden igår, och fick svar, så det verkar inte vara några problem där heller.