Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!Ätit sushi för att fira min födelsedag. Megara var lite missnöjd när jag kom eftersom middagen var försenad, men hon fick en liten bit lax i tröst.
Nu sitter jag framför datorn och surfar lite och äter glass.
Jättefin!!
Är du diabetesläkare?Det kan hon väl ändå få äta på sin födelsedag....
Ber någon elkunnig kolla?Nja, jordningen är som den brukar vara. Jg hittar inget fel där. Hur vet man om den är problemet?![]()
Naturligtvis inte. Så du menar att man ALDRIG får äta något sött om man är diabetiker? Inte ens lite glass när man fyller år?Är du diabetesläkare?
Det får man! Det behöver man inte vara läkare för att veta.Naturligtvis inte. Så du menar att man ALDRIG får äta något sött om man är diabetiker? Inte ens lite glass när man fyller år?
Jo, så klart man kan. Så länge det inte 'är mängder och man har björnkoll på sitt bs.Naturligtvis inte. Så du menar att man ALDRIG får äta något sött om man är diabetiker? Inte ens lite glass när man fyller år?
Här finns det rätt många hus som står och förfaller där ägaren - uppenbarligen - bara är intresserad av marken. Men det är märkligt att man då inte styckar av istället och säljer huset. Jag hade inte klarat av att se ett hus stå och helt ramla ihop...Blev en skral svampskörd. Alldeles för torrt. Vi tittade på gamla övergivna hus istället.
Tragiskt att hus i bra skick står tomma, ägaren bor långt bort och är inte intresserad av husen. Jag vet alltså vem som äger dem, hen är gammal och bor långt borta. Inga arvingar heller. Fastigheterna är stora så det handlar ju om rätt mycket pengar..
Då får vi väl tro att @MJLee hade koll, tänker jag.Jo, så klart man kan. Så länge det inte 'är mängder och man har björnkoll på sitt bs.
Jag minns att @MJLee berättade om sitt senaste läkarbesök om alldeles utmärkta värden på sitt blodsocker och liknande.Jag tror hon får fuska på sin födelsedag!Jo, så klart man kan. Så länge det inte 'är mängder och man har björnkoll på sitt bs.
Eller hur! I "vårt" fall är ägaren inte ens intresserad av marken. Hen vill bara inte sälja.Här finns det rätt många hus som står och förfaller där ägaren - uppenbarligen - bara är intresserad av marken. Men det är märkligt att man då inte styckar av istället och säljer huset. Jag hade inte klarat av att se ett hus stå och helt ramla ihop...![]()
Jag vet inte om jag vill veta vilka länkar du fick upp!Googlade penissvamp men fattar fortfarande inget![]()
Tömt kyl och frys
Varit till återvinningen
Tvättar det sista
Ska skura ur sköljmedelsfacket sen
Plocka ur diskmaskinen för den ska med då den är min
Packa soundbaren
Slänga skräp
Tar aldrig slut