Vad gör vi? Del CCXXXIV

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska sova. Har gäspat för länge nu. Suttit med mina papper och inte fått ner något i dag heller. Haft en dokumentär på i bakgrunden.

jobba på plats i morgon. Hoppas på de nya hörlurarna snart kommer.

Vissa killar. De jag umgås med är mycket medvetna :D Men sen bär ju mäns kroppsideal inte samma vikt i samhället, så ni är lite förskonade från det där med att ha växt upp med att hela ens egenvärde hänger på avsaknaden av celluliter.
Jag vet ju inte hur gammal du är men jag är ju född i slutet av 50-talet, du vet strax efter dinosaurierna och på 70-talet när vi började härja runt var det definitivt inte så noga med klädseln på oss killar, tjejerna hade det värre för 70-talsfrisyrerna var inte att leka med, dimman av hårsprej låg tät.:D

Jag vet ju inte hur gammal du är men jag är ju född i slutet av 50-talet, du vet strax efter dinosaurierna och på 70-talet när vi började härja runt var det definitivt inte så noga med klädseln på oss killar, tjejerna hade det värre för 70-talsfrisyrerna var inte att leka med, dimman av hårsprej låg tät.:D
Jag vill nog säga att både hårspray och stil var en manlig grej även på sjuttiotalet. Har alltid varit en grej (nåja, inte allltid hårspray.). Manlig fåfänga, komplex och ideal är ingenting nytt.

Skulle bara gå ner med hästarnas Foodora till betet. Men så drakblåse Älgdräparen och spattade till. Jo då! I vassen vid en träskaktig å bredvid hagen kom två stycken smygandes.
Jag trodde inte tjurarna gick ihop. Men båda hade rätt rejäla horn.
Jag fastnade där någon timme och kollade och hängde med hästarna. Fint att få se naturen så! ❤️
Visa bifogad fil 189121
Härliga djur, synd att du har en älgdräpare, jag hade ju en älgmagnet och i början frågade folk om jag hade skaffat en häst till men det var den tama älgtjuren som flyttat in, åt som är häst gjorde han dock och tiggde värre än hästen, han försökte tom. muddra mig i jakten på fler morötter.:laugh:

Jag har skrivit på köpekontraktet för ett nytt hus, så nu har jag köpt ett 1 1/2 plans hus med allt man behöver i markplan och slipper springa i trappor hela tiden, och att jag inte behöver hjälp med att få in bökiga/stora/tunga saker bara för att allt ska upp för minst en trappa.
Nu återstår att åka hem o börja sortera,kasta,skänka o packa. Huuuuuuaaa!
150kvm i 2 plan o 400kvm magasin + allt som måste göras för visningarna :nailbiting:

Grattis! :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn