Vad gör vi? Del CCXXXIV

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har äntligen skruvat ner skaftdammsugaren från köksväggen. Den används ju inte längre pga att den inte klarar något större än en brödsmula tydligen... 🤪 Så nu ska den förpassas upp till vinden. Vem vet, den kanske faktiskt kan användas där uppe, där det på sin höjd blir lite dammfluff. Konstigt egentligen hur länge man väntar med att göra något som tar typ 5 minuter.

Fick precis ett jobbrelaterat sms. Svarade snabbt och tänkte att det blir bra så, för att kunna lägga det åt sidan nu när jag äntligen är ledig. Genast kom det följdfrågor, så nu ignorerar jag. Det är inget som måste svaras på akut, så det kan faktiskt få lösas imorgon. Lite lätt irriterad nu. Ska försöka skaka det av mig.

Plocka björnbär. Att plocka bär är så fantastiskt meditativt, älskar det!

1786004563900.webp

Har äntligen skruvat ner skaftdammsugaren från köksväggen. Den används ju inte längre pga att den inte klarar något större än en brödsmula tydligen... 🤪 Så nu ska den förpassas upp till vinden. Vem vet, den kanske faktiskt kan användas där uppe, där det på sin höjd blir lite dammfluff. Konstigt egentligen hur länge man väntar med att göra något som tar typ 5 minuter.
Jag har haft ett dylikt elände, trots att den skulle vara bäst i test var den totalt värdelös så den fick hamna på Tradera omgående OCH nån budade hem skiten för mer pengar än jag köpte den för.:rofl:
Den som skrev recensionerna var antingen full, påtänd eller mutad.🤪

Allt har visat mig att jag borde stanna hemma från jobbet i dag. Listan kan göras lång men jag åkte till jobbet...och nu är jag hemma från jobbet efter bara halva passet :angel:
Kisse har en dålig dag så i dag testar vi gabapentinet för första gången. Får se om det fungerar för henne.
Min dator försökte gå i graven för 511 gången nyss, men jag fick liv i den, troligtvis var det bara kabeln denna gången men jag måste införskaffa en ny helt klart. Den här har hängt på sista versen länge nu och hotat om evig strejk.

Jag har en lite "rolig" historia från hotellet igår förresten! :D

En gäst hade klagat på att hen kunde känna fjädrarna i madrassen så jag tog med en kollega och gick för att undersöka ifall madrassen behövde vändas, bytas eller bara behövde en ny bäddmadrass. Jag tyckte den var helt okej men sa att vi vänder den ändå och lägger på ny bäddmadrass - bara för att upptäcka att någon tidigare gäst gömt en flaska gin precis i mitten av sängen, Under tjockmadrassen! Inte undra på att sängen kanske var obekväm?! 😅
Det var en första gång för mig. Jag hoppas hen sov bättre denna natten, utan ginflaska.

Var den tömd eller fanns det innehåll kvar i den? :p :rofl:

Shit pomfritt vad jag stessat dag. Körde ett pass på gymmet med mamma så vart 30 min "sen" (har hur mtycket flex som helst så ingen fara) men kastade mig in och köra lilla lastbilen för leverans. Tillbaks x antal kunder och ordrar som härjar osv..

Nu ska jag ta en paus och fylla upp i butiken

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn