Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppa över det och svara att ”nej men presentationen skulle ju ske av sig själv, inte behöver jag förbereda något då”. Jättekonstigt formulerat! Vars ä språke på väg?Är bjuden på ett event som citat ”kommer inledas med en kort presentation av sig själv. Förbered power point mejlas i förväg”. Vem i hela friden förbereder en power point om sig själv?????
Köpte precis en bytta löjrom...
Vad har det tagit åt mig?
Vilket gulligt namnHaft en utmanande dag på jobbet, kollegans och min tur byttes rakt av för att underlätta, det blev i stället kaos för oss båda, så vilat en stund och nu försöker jag vakna till liv igen med lite kaffe. Ute regnar det. Är ledig i helgen.
Ihopsläppet gick bra i morse och damerna verkar nöjda även om L gärna vill visa att det är hennes regler som gälleroch Lilla A känns lite lost, typ, jaha är det här jag ska bo nu?
Med lite skräckblandad förtjusning. Men det finns gräs så det blir nog bra!
Hon är en mycket känslig individ som behöver tid för att hitta tryggheten i mångt och mycket men det ska vi nog lösa på sikt tänker jag, i hennes takt. Jag tror hon kommer passa in fint här med lite tid. Ha överseende med bilden, min mobilkamera är sönder men ska fixas i helgen hoppas jag.
Appelsina![]()
Visst är det! Appelsina von Seppensen är hela namnet. Tycker Appelsina är riktigt fint!Vilket gulligt namnoch häst också såklart!
Jag har en pizzeria typ 50 meter från min port, har jag hittills orkat hämta pizza där någon gång? Nej..Funderar på om jag orkar åka och köpa en pizza. Mest för att jag inte orkar laga mat i kväll. Men orkar jag åka in till stan och köpa pizza?![]()
Ja jag tänker att vi måste ha nåt till all champagne!Löjrom är alltid rätt och ni har ju champagne![]()
![]()
Jag orkar nog inte även om det varit gott tyvärrJag har en pizzeria typ 50 meter från min port, har jag hittills orkat hämta pizza där någon gång? Nej..![]()
Åh, så söt!Haft en utmanande dag på jobbet, kollegans och min tur byttes rakt av för att underlätta, det blev i stället kaos för oss båda, så vilat en stund och nu försöker jag vakna till liv igen med lite kaffe. Ute regnar det. Är ledig i helgen.
Ihopsläppet gick bra i morse och damerna verkar nöjda även om L gärna vill visa att det är hennes regler som gälleroch Lilla A känns lite lost, typ, jaha är det här jag ska bo nu?
Med lite skräckblandad förtjusning. Men det finns gräs så det blir nog bra!
Hon är en mycket känslig individ som behöver tid för att hitta tryggheten i mångt och mycket men det ska vi nog lösa på sikt tänker jag, i hennes takt. Jag tror hon kommer passa in fint här med lite tid. Ha överseende med bilden, min mobilkamera är sönder men ska fixas i helgen hoppas jag.
Appelsina![]()
Jag har en pizzeria typ 50 meter från min port, har jag hittills orkat hämta pizza där någon gång? Nej..![]()
Jag orkar nog inte även om det varit gott tyvärr![]()