Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi sitter här med varsin pizzaAllt prat om pizzor gör att jag blir jättepepp på att äntligen få äta Svensk pizza snart! Pratade precis en snabbis med mor och far och de har redan valt ut både pizzeria och dag.Pizzan får jag dock välja själv.
![]()
Vi sitter här med varsin pizza![]()
Nu ska vi inte förkasta husmanskosten helt i kväll va?
Här blev det två stekta ägg på bröd, ett paket stekt bacon och en fräsch roccula sallad till det.
Men i morgon blir det nog pizza![]()
Är jag den enda som inte gillar pizza?
Mitt natt te är tydligen slut![]()
![]()
Vi har tänkt åka på terräng hoppning imorgon har typ 8-26 mm att vänta..Varför ska det regna 11-21 mm imorgon just när det ska vara en 4 timmar lång manifestation utomhus då?
Var många talare och musiker jag skulle velat lyssna på, men lär inte stå där ute så länge i ösregn. Men några verkligen måste jag se, så ska väl vara där en timme iaf.
Jag "gillar inte" choklad, som i att om det finns något annat väljer jag nästan 100% det och jag väljer aldrig chokladbakverk. Serveras det bara choklad är jag lika gärna utan. Jag köper inte choklad som godis annat än i extrema undantagsfall (om det kommer ut någon smakkombination som låter spännande) heller.Ja
Skämt åsido: Nädå, det tror jag inte. Jag har träffat folk som inte gillar choklad, och vet minst en som inte gillar pasta...
(Det är ju dock skillnad på pizza och pizza ändå. Napolitansk pizza är, imo, i en klass för sig - så himla gott och mil ifrån "svensk standard hämtpizza". Därmed inte sagt att alla måste gilla det heller!)
Jag "gillar inte" choklad, som i att om det finns något annat väljer jag nästan 100% det och jag väljer aldrig chokladbakverk. Serveras det bara choklad är jag lika gärna utan. Jag köper inte choklad som godis annat än i extrema undantagsfall (om det kommer ut någon smakkombination som låter spännande) heller.
Ja, jag får lite märkliga blickar ibland.![]()
Här blev det schnitzel och pommes...Nu ska vi inte förkasta husmanskosten helt i kväll va?
Här blev det två stekta ägg på bröd, ett paket stekt bacon och en fräsch roccula sallad till det.
Men i morgon blir det nog pizza![]()