Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror mer på en dunk HB.Typ en flaska outspädd vodka![]()
Krya! Då är vi två. Fattar inte vad jag reagerat på. Kan iofs vara eftersläpande symptom av cancerbehandlingen. Snart kommer sambo hem med fil som jag hoppas få behålla.Har lyckats få i mig en banan efter att ha tillbringat mesta av natten och morgonen med att tillbe den vite porslinsguden.
Har lyckats få i mig en banan efter att ha tillbringat mesta av natten och morgonen med att tillbe den vite porslinsguden.
Det är ju trots allt rötmånad och större risk för bakterier att frodas...Krya! Då är vi två. Fattar inte vad jag reagerat på. Kan iofs vara eftersläpande symptom av cancerbehandlingen. Snart kommer sambo hem med fil som jag hoppas få behålla.
Nyfiken, hur gör man när man flyttar en hel myrstackJag har roat mig med att flytta en stor stack med skogsmyror idag, det var inte kul alls! Aggressiva typer det där, bara för att jag ville göra en Kiruna
Nu hoppas jag att dom blir nöjda med den nya detaljplanen, dvs utanför min gård och in i ett skogsområde med sjöutsikt istället![]()
Jo, så gör man. Men då tar det måååånga dagar...Nyfiken, hur gör man när man flyttar en hel myrstack?? Bygger du upp den igen, barr för barr
? Nej, men skämt åsido, jag är faktiskt nyfiken
!
Trist med den felmärkningenOch i rena ivern sågade jag ner den gräsliga Polstjärnan som var både risig, halvdöd och med ny långa skott på väg in under takfoten.
Köpte den som en New Dawn. När den började blomma insåg jag felmärkningen. Återstår bara att klippa ned i hanterbara bitar och hiva ut i dungen intill.
Hmm... hög igenkänningsfaktor på denDoktorn: Varför kom du inte med en gång?
Jag: För att det brukar gå över
Doktorn: Suck!
Jag: Men det brukar det ju o nu gjorde det inte det.
Doktorn: Sliter sitt hår.
Den är ordentligt rotad intill torpargrunden så jag tror att den inte går att avlägsna utan RoundUp. Dessutom är den rätt ful så skulle jag kunna lyfta ut den så skulle den till tippenTrist med den felmärkningen
Jag blev tvungen att googla och New Dawn var verkligen fin
Du har ingen annanstans där Polstjärnan kan få bo?
Synd att slänga bort ändå.
När min läkare ville sjukskriva och jag var tveksam röt hon i: sluta vara så tapper!Hmm... hög igenkänningsfaktor på den![]()