Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köp en helt ny, förhoppningsvis en av bättre kvalitet![]()
När jag skulle ta undan dramaten såg jag att den gått sönder i botten när jag släpade hem den. Nu är frågan ska jag köpa nya hjul eller en helt ny och hel.
Misstänkt ut för vem? Katten? Spindeln? Någon annan?Det kom precis en enorm spindel traskandes mot mig. Första storspindeln jag sett den vi flyttade in för snart sex år sen. Jag lämnade genast rummet, försiktigt så det inte skulle se misstänkt ut.
Lina (katten) leker i matsalen nu, misstänker starkt att det snart finns en spindel mindre i världen..
SpindelnMisstänkt ut för vem? Katten? Spindeln? Någon annan?![]()
Helt rättSpindeln
Man vet aldrig, bäst att ta det säkra före det osäkra![]()
Fattar läget!Jag har sålt min segelbåt.
Identitetskris. Vem är man om man inte seglar?
Det är väl som med hästeriet? Vem är man om man inte rider?
Hur som helst så har jag nu sjukt mycket tid över. Och pengar! Det har båtar också gemensamt med hästar - de är dyra att äga. Alltid något som går sönder.
Har tyvärr ingen aning, jag har redan rätt normalt hår men inte längden jag vill ha, men tänker att det borde gå att maila något ställe som är duktiga på löshår och se vad dom säger!Kan man som något kal i håret och tunnhårig göra sitt hår tjockare med löshår, och längre så att det alltså ser naturligt ut? Vill ha långt hår men mitt blir inte längre än till axlarna, och är tunt.