Idag blir det mer ”förrådsarbete”.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är alltså associerad med tarantellklubben, Inget annat.Jag inser att jag glömt bort hur man sminkar sig och att jag ser ut som en något alternativ femtonåring. Nåja, okejdå. Jag går i min "Only Fangs" hoodie också så det passar kanske.![]()
Jag förstod kopplingenDen är alltså associerad med tarantellklubben, Inget annat.![]()
Så härligt!Hon verkar trivas![]()
Noooo, vampyrer ska det varaDen är alltså associerad med tarantellklubben, Inget annat.![]()
Eller spara tills dom ökar i värde igenSnopet, senast jag kollade var kopparna med fat jag haft undanstuvade i förrådet, värda tusen kronor per kopp med fat. Nu verkar värdet ha dalat. För mig som hatar att behöva hålla på med försäljningar funderar jag nu på att bara skita i det och ge bort dom.
Nä, vill rensa ut hemmaEller spara tills dom ökar i värde igen
Nu vet jag inte vad du har, men jag har sett att porslin verkar gå upp och ner i värde lite som börsen![]()
Ah, jag förstår.Nä, vill rensa ut hemmaVill ha så lite saker som möjligt som bara samlar damm.