Vad gör vi? Del CCXXXV

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Besiktning samt rundsmörjning och oljebyte, alltså vanligt höstpyssel så bilen rullar problemfritt ytterligare ett år. Smidigt att ha besiktningsstationen hemma i verkstan.:up:

Bifogade filer

• 20260829_110316.webp
    20260829_110316.webp
    151 KB · Visningar: 111
Snopet, senast jag kollade var kopparna med fat jag haft undanstuvade i förrådet, värda tusen kronor per kopp med fat. Nu verkar värdet ha dalat. För mig som hatar att behöva hålla på med försäljningar funderar jag nu på att bara skita i det och ge bort dom.

Snopet, senast jag kollade var kopparna med fat jag haft undanstuvade i förrådet, värda tusen kronor per kopp med fat. Nu verkar värdet ha dalat. För mig som hatar att behöva hålla på med försäljningar funderar jag nu på att bara skita i det och ge bort dom.
Eller spara tills dom ökar i värde igen :up:
Nu vet jag inte vad du har, men jag har sett att porslin verkar gå upp och ner i värde lite som börsen :cautious:

Sitter på bussen hem med en liten latte. Sur över att jag behövde ut idag (sandpappret av den grövre sorten tog slut), blöt om fötterna pga vattenpöl, men fick tag i glasburk till skafferiet (ska ha vetemjöl i den), krokar till tavlor, sandpapper och slipkloss. Och en burk Espresso House chaipulver - ett måste till hösten/vintern! Nu, hem och fortsätta att sandpappra!

Borde gå och handla men det tar emot. Har (nästan) bara fiskpinnar hemma men har ätit det så mycket så tänkte jag skulle äta något annat 😅

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Valvaka!
  • Dejtingtråden 39