Vad gör vi? Del CCXXXVII

Bukefalos 30 år!

Sånt där retar gallfeber på mig liksom när man inte hör ett pip fast det sagts att "jag ringer om en timma, på eftermiddan, ikväll, imorgon", är man inte mer intressant då kan det vara, vilket jag också sagt till några, Hellre få men riktiga pålitliga vänner än några som svävar ute i periferin.
Är ett urtrist möte så om jag lyckas ducka det är jag snarare glad :angel:

Hemma från stallet och det var så härligt idag, en massa fina galopper!
Känner mig så glad över att ha hittat den där ponnyn, han är verkligen så rolig att köra och jag känner mig trygg i vagnen bakom honom.
Jag har länge velat ha en ponny som honom, så känner mig lyckligt lottad som får låna honom två dagar i veckan. Helt perfekt!

Den här dagen har gått i ADHDs tecken på ett kul sätt. Varför har ALLA idag inklusive jag själv varit ADHD-tokar med självdistans störd humor? Jag orkar fasen inte känna igen mig och gapskratta mer. 😂
Så glad att jag insåg att de har indisk restaurang där vi är nu. Så nu blir det sånt till lunch! ❤️

Ätit vegobullar med potatismos på Ikea tillsammans med mamma, mysigt!
Köpte sedan några grejer jag behövde på Ikea, typ underlakan och servetter. Handlade även på Coop och tog en sväng på Rusta. Nu är jag hemma och helt slut. Var mycket folk överallt, så fick endel ångest, men var målmedveten i min handling så gick fort.

Nu är det definitivt höst. Megara har flyttat in på sin värmedyna bredvid skrivbordet. I helgen ska jag ta ner mina solcellslyktor - tänkt göra det i två veckor.

Är lite irriterad, just den nyansen av rouge jag vill ha är restad nästan överallt.

Har jobbat två timmar på eftermiddagen istället för förmiddag, då vi hade ett långt möte i dag. Helt slut efter det. Möten är tufft att ha ;)

Hämtade ett paket med nässpray, handlade lite, köpte ett frimärke för 22 spänn och postade ett brev, har varit ute en snabbis med hundarna och ska nu laga lite mat. Helt störda rutiner i dag. Men ja, det går det också, det är ju helg nu!

Ett irriterande moln på himlen är dock hostan som blir värre. Jag vill gärna sova bättre på nätterna. Till och med spionen lägger sig i ett annat rum hela nätterna nu och rottekotten vill inte sova kloss intill mig uppe vid axlar längre, nepp nepp, hon väljer fotänden. Matte, sluta hosta, vi kan inte sova!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tja inte jag heller.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXVI
  • Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Hönstråden del III