Tänk om folk kunde sköta sitt eget och ge fan i att försöka med vuxenuppfostrande besserwisserattityd.var på lite dåligt humör igår efter grannens besserwissande-tjat, sovit länge idag - bra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk om folk kunde sköta sitt eget och ge fan i att försöka med vuxenuppfostrande besserwisserattityd.var på lite dåligt humör igår efter grannens besserwissande-tjat, sovit länge idag - bra![]()
Är ett urtrist möte så om jag lyckas ducka det är jag snarare gladSånt där retar gallfeber på mig liksom när man inte hör ett pip fast det sagts att "jag ringer om en timma, på eftermiddan, ikväll, imorgon", är man inte mer intressant då kan det vara, vilket jag också sagt till några, Hellre få men riktiga pålitliga vänner än några som svävar ute i periferin.
Vad roligt att det blev så bra!Hemma från stallet och det var så härligt idag, en massa fina galopper!
Känner mig så glad över att ha hittat den där ponnyn, han är verkligen så rolig att köra och jag känner mig trygg i vagnen bakom honom.
Jag har länge velat ha en ponny som honom, så känner mig lyckligt lottad som får låna honom två dagar i veckan. Helt perfekt!
Låter underbart!Hemma från stallet och det var så härligt idag, en massa fina galopper!
Känner mig så glad över att ha hittat den där ponnyn, han är verkligen så rolig att köra och jag känner mig trygg i vagnen bakom honom.
Jag har länge velat ha en ponny som honom, så känner mig lyckligt lottad som får låna honom två dagar i veckan. Helt perfekt!
Ja, kunde faktiskt inte bli så mycket bättre.Vad roligt att det blev så bra!![]()
På det gamla stället?Om 1½ månad har vi också Ikea igen!
Åh nej! Vad har hänt?Min fd hund som bor hos min exman, har behövt åka in akut till djursjukhuset![]()
Vet inte ännu, men hon mår INTE bra…Åh nej! Vad har hänt?![]()
Japp! Jag vet inte riktigt hur det är löst, det ska tydligen bara vara en våning tror jag. Men vi får sePå det gamla stället?
Vet inte ännu, men hon mår INTE bra…