Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Strax dags att trampa till jobbet. Fick punka på elcykeln igår så det får bli extra benkraft idag. Tur att vi har bästa cykelgubben här så jag hämtar en lagad elcykel redan i em. Känner jag gubben rätt så spänner han ekrar och kedja och så när cykeln ändå är hos honom :up:

Ongar får väl mask då och då ungefär som de får hårlöss? Det går säker bra. :heart
Ja, så är det! Blev bara lite jobbigt… och vi har varit förskonade hittills. Ja och kanske nu med, jag är rätt bra på att ta ut saker i förväg :angel:

Tycker dock det var lite märkligt att den medicin som var godkänd för små barn hade sån läskig biverkning. Dock står det som ”rapporterat” så det är väl ytterst ovanligt. Men ja, där fastnade min hjärna :grin:

Okej, jag tror att jag är lite kär i den här tröjan från Dedicated. Måste nog köpa!

Dedicated.webp

Jag motionerar så mycket jag kan, vilket i dagsläget mest innebär små korta promenader på kanske 30 min. Upplever att jag blir mer och mer flåsig ju mer jag gör. Är det helt galet att tro att det beror på att jag hade covid förra året? Min man var sjuk samtidigt och upplever samma sak. Sista halvåret har flåset blivit dödåligt..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Som jag nämnde i en annan tråd har min man lunginflammation. Vi närmar oss 20 dagar med feber, kraftig hosta, flämtande andning och... 2
Svar
25
· Visningar
1 968
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 57 58 59
Svar
1 177
· Visningar
40 877
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 019
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 226
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka