Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick precis en trofé för att jag varit med på buke i 18(!) år :eek:

Annars sitter jag mest och försöker få fram vad Postnord menar med "distributionsterminal"... Hittar absolut ingenting. Verkar inte vara samma som ombud, för då hade det väl stått i appen att paketet är hos ombudet?

Det är väl typ något lager som sorterar paketen och sen skickar vidare till ombud?
Aah, menvadsjutton, då har det under dagen bara flyttat från en del av terminalen till en annan :rofl: Nåja, jag om någon bör väl ha förståelse för att saker tar extra tid nu med tanke på att jag blev ombedd att jobba helg med just post (vi jobbar normalt sett aldrig på helger).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 33 34 35
Svar
690
· Visningar
19 844
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 303
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 621
Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
477

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka