Va skönt att du är på väg därifrånEn ny kollega med hemskt rykte om sig visade sig tyvärr leva upp till sitt rykte och har behandlat mig dåligt. Det har varit riktigt jobbiga veckor.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va skönt att du är på väg därifrånEn ny kollega med hemskt rykte om sig visade sig tyvärr leva upp till sitt rykte och har behandlat mig dåligt. Det har varit riktigt jobbiga veckor.
Du kan få ärva mina 2 kompisar, har ställt av dom i hallen nu,äntligen! Så mycket lättare utan kryckorKänt mig som en dålig vikarie idag, sittande på ett bord för att hålla knäet i bra höjd.Eleverna har fått kommit till mig med frågor. Men de har jobbat suveränt och mitt knä är på bättringsvägen.
Den har man också gjort ett x antal ggr.Jag brukar lägga påsen i vattnet och ta med muggen dit där jag ska sitta, sen glömmer jag bort det och får värma upp kallt te.
Du kan sova lungt, låg risk för norrskenFy så kallt det börjar bli. Från+3 till -4 på några timmar. Stjärnklart
Nä, faktiskt inte. Särbon brukar koka extra spaghetti när han äter den med köttfärssås för att kunna steka upp den dagen efter. När han jobbar ska matlagningen vara snabb och enkel. Det blir ju lite som en pyttipanna, en slänger i slattar av vad en har i kylskåpet (men lök är verkligen ett måste).
Är urusel på kryckor, vi har några extra här hemma, slår nästan ihjäl mig.Du kan få ärva mina 2 kompisar, har ställt av dom i hallen nu,äntligen! Så mycket lättare utan kryckor
Mitt blodsocker och jag är inte i samförstånd. Nog för att jag äter dåligt/lite men dagens 2 1/2 semlor borde ge utslag men icke. Inte över 10 en gång och åt ändå ordentlig lunch.
Weird
Ett nytt föl!!!!!!!
Alltså jag är så ledsen att detta hänt digEn ny kollega med hemskt rykte om sig visade sig tyvärr leva upp till sitt rykte och har behandlat mig dåligt. Det har varit riktigt jobbiga veckor.