Vad gör vi? Del CLXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vill inte gå till jobbet. -5,5 grader är allt för kallt för mig. Och tydligen ska det vara minusgrader på morgonen ett bra tag framöver.
Vi har lov här så vi pysslar med lite andra saker.
Ska se till att ta lunch när skidorna är.

Stort grattis på födelsedagen @Halfrek!

buffy-cake.jpg

(och ja, vi skiter i att Whedon är en rövhatt för Buffy kickar rumpa ;))

Hör en diskussion i fikarummet.. en man som nästan skriker " i de här länderna(östgötska)! Förstå mig rätt. Ja hade inte tagit ner MIN dotter dit"
Känns som, jag är inte rasist men....
Sen hör man kvinnorna som försöker sänka volymen och även att det inte är religon/land/etnicitet som är orsaken bakom en individs beteende. De frågar lugnt och han fortsätter skrika 🤪

Har precis tagit mitt livs första blodprov. Skitläskigt, men partnern var med och höll mig i handen hela tiden och pratade med mig så att det skulle bli lättare att slappna av. Tydligen har jag fina och bra blodkärl för sånt där, och det gick verkligen hur snabbt som helst. Men usch så läskigt ändå. Nu ska vi iväg och äta lunch!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 51 52 53
Svar
1 040
· Visningar
30 463
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 985
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 501
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka