Vad gör vi? Del CXLIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare tanten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 82 164
Status
Stängd för vidare inlägg.
Har maskeringsvätska i hela håret från måleri igår, pga att jag alltid har det långa jäkla längderna utsläppta och inte tänker på att det doppas i allt runtomkring mig.:banghead:

Det går inte att få ur när det väl torkat så nu försöker jag klippa bort det på bästa sätt, tur att håret har en allmänt stökig look överlag annars hade det varit katastrof!

Har lärt ena hunden att om jag håller handen på ett visst sätt och viskar ”attäääck!” så ska hon bita i handen mellan tumme/pekfinger. Hon tycker det är så kul att hon gärna kastar sig från andra sidan rummet så fort hon kan för att nå mig.
Det innebär att sambon nu ligger med båda händer över skrevet när vi ligger i soffan och kollar F1.
Han tycker inte attackerna är lika kul när han agerar studsmatta på vägen.. 😂

Hemma från tävling, älskade häst :love:

Vi ligger stadigt runt 61.5% haha, antingen bockar vi och rider fel eller så blir det 18 avbrott i galoppen.. :angel:
Men nästa gång! Vi ska över 62% aaaalldeles strax. Fick fina kommentarer från domaren iaf.

Nu blir det pizza och vin. :d

77BC4608-8DAF-42A2-BDE5-3581573D2548.jpeg

Ligger på soffan och dricker glögg, hoppas att det ska ge mig rösten tillbaka. Jag har alltså tappat rösten helt och hållet, kan inte säga ett enda ord normalt utan jag väser och viskar mest. Det var roligt den första tio minuterna eftersom jag låter som Darth Vader som inhalerat helium, men såhär 24 timmar senare börjar det bli lite tröttsamt att inte kunna kommunicera... :meh: Sambon verkar dock hur nöjd som helst med min brist på prat, undrar hur jag ska tolka det? :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
30 925
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 986
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 501
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka