Vad gör vi? Del CXLIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare tanten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 82 165
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska kolla upp lungorna tydligen. Pip pip. Har dock inte tid att bli inlagd pga ngn måste hålla ställningarna på rått-fronten 😆 Var ner i källaren nu och bad snubbarna sätta på Jan Johansen på högsta volym tillsvidare.

Kanske privat fråga men har du fått veta vad som fel med kroppen? Har ju förstått att du har en del problem ( :angel: ) men inte riktigt med vad.

Tänkte annars att du kanske ska påpeka för läkarna att du umgås en del med råttor så att ni kan utreda dig för råttsjukdomar också 😁

Ligger hemma i sjuksängen och försöker att inte ha dåligt samvete för att jag inte jobbar idag (förutom att hålla ett öga på mailen, som hittills varit väldigt tyst). Gick en promenad på 15 minuter och belönades med hjärtklappning, huvudvärk och feberkänslor. Nämen förlåt då kroppen för att jag tänkte att det vore trevligt för dig att få lite frisk luft och solljus! 🙄

Oookej
Screenshot_20211202-115539.webp

Det var ju.. romantiskt?

Morr
Tvättat matten i badrummet för femtioelfte gången och la in den igår kväll.

Kommer ner nu på morgonenn och den ligger i en ihopknölad hög. Igen. Jag glömde stänga badrumsdörren ordentligt så katten har vart där och kissat. Igen. Blir så trött på mig själv.

Nåväl det blir tvätt idag. Igen
Tror det är bättre och köpa ny matta. Det blir nog omöjligt att få katten att sluta kissa på favoritmattan.

Kanske privat fråga men har du fått veta vad som fel med kroppen? Har ju förstått att du har en del problem ( :angel: ) men inte riktigt med vad.

Tänkte annars att du kanske ska påpeka för läkarna att du umgås en del med råttor så att ni kan utreda dig för råttsjukdomar också 😁

Yes jag vet. Men vill inte ta det här :)
Tro mig de har kollat allt sånt 😜

Läste om det på aftonbladet och tänkte just att det borde vara i närheten av där du bor... Hoppas verkligen polisen får tag i personen snart!

Det har brunnit på minst sju olika ställen under hösten knappt 500 meter från vårt hus. Först trodde man ju att det var vanliga ligister, men efter att ett hus brann, och bara dagarna efter en sidobyggnad till samma hus, så blev det fart på polisen.

Är det bara hos mig det inte snöar? Min bild är tagen för mindre än fem minuter sedan.
m9Bj5dCw4kZ11UqlgAOruS5624raRfga2SkBietLWDWX_qDtCe8pYXa4m1fY1G2_PYCfA-drZUFxB06ophG2p7SkQVsJ2NtW1rrOKkp4OCOEPmOZmDcWK0-SH31nZTdx0yCGgM0AaU9l5LDHlr2wF8Nnf6J1VKG1EzkIHkShZpLzmbXoPfo3biat6zwEXQk1KVMI4GbiAPscghtQQXjwQn1ddJoaMHqvrEj4EI3JFONHdNvmfbAcRnfcjJe9dd2Vgrc1xMR7jHl0lLMczXe90SGIeej5IfPBTWmcdy0w7EMZ_A_D_v_4ep5-FHtHe9Ounlf19OgVKCH2zBaS9f6R5-gSyqcQZrkqN0Gii_OWi4AK_kRUhYss7P9T-etFs91q3gs79mmE_jSURBTMuILAUrVLk0rOhYhk-9lYw0IJRy8YDzSSTpB4Qyz442bTVWzLlHli8H2sy48ZnKt3TainN-bN5fdlN-g6IvsFoI9kdiKJ6PlQbMGxhYiZKOzqGV9Jan-2mu6t9NSFb14jYQjc5quz8ywTY81z82YnXDWNk8Wnk8wxLmkRtgs9yPmCEkf6lThYvzyp67PiNWYJ0qQDRtcErwsQp7KIDjO1mk8uKadnX-G7hmTFBFeKja3CRkufg1XkeXIYImmrU92tjAb3OFsycKXCCJN4bAlkgTWPM66-r_WDX6LeKofHeei8EcVCN8CLEOB_jXdFYzDJM57IFPUl=w1188-h914-no

Visserligen taget i helgen, men såhär ser det ut hos mig :cautious: Alltså Noll snö, bara frost. Barnet plockade ändå glatt fram sin pulka från förra året och deklarerade glatt att det var snö ut så då skulle vi åka pulka. Punkt. Det arma barnet skulle behöva få se en riktig vinter :rolleyes:

Här singlar det ner några enstaka flingor men inte mer än så. Inte så mkt snö heller, täcker knappt marken. Jag är glad dock, vill inte ha nåt rejält snöfall nu och riskera tågkrångel imorgon :nailbiting: Visserligen skulle jag ta mig fram men åker mycket hellre ett tåg med toalett och bistro än en buss där toan var avstängd pga covid, som jag hamnade på förra vintern 😅 Vi var flera som ville gå under bussresan då... 😅

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
42 605
Senast: bumpo
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 019
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 535
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 226
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • Fälttävlans-tråden 2025