Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså min första reaktion: "Nämen gud, henne känner ju jag! Eller... Jaha."Visa bifogad fil 80674Kan ha ändrat bild på min låsskärm på mobilen![]()
Ska kolla upp lungorna tydligen. Pip pip. Har dock inte tid att bli inlagd pga ngn måste hålla ställningarna på rått-frontenVar ner i källaren nu och bad snubbarna sätta på Jan Johansen på högsta volym tillsvidare.
Tror det är bättre och köpa ny matta. Det blir nog omöjligt att få katten att sluta kissa på favoritmattan.Morr
Tvättat matten i badrummet för femtioelfte gången och la in den igår kväll.
Kommer ner nu på morgonenn och den ligger i en ihopknölad hög. Igen. Jag glömde stänga badrumsdörren ordentligt så katten har vart där och kissat. Igen. Blir så trött på mig själv.
Nåväl det blir tvätt idag. Igen
Kanske privat fråga men har du fått veta vad som fel med kroppen? Har ju förstått att du har en del problem () men inte riktigt med vad.
Tänkte annars att du kanske ska påpeka för läkarna att du umgås en del med råttor så att ni kan utreda dig för råttsjukdomar också![]()
Krya på dig.Yes jag vet. Men vill inte ta det här![]()
Tro mig de har kollat allt sånt![]()
Läste om det på aftonbladet och tänkte just att det borde vara i närheten av där du bor... Hoppas verkligen polisen får tag i personen snart!
Jösses vad snö det kom plötsligt! Ska äta lunch nu, se om monstren är på humör för en promenad och sedan sy lite. Morsan hade en filt som hon ville bli av med, den kanske kan bli ett bra hundtäcke...
Citat ur Aftonbladet: ”I och med det snöfall som överraskade Stockholmsområdet under torsdag natt och förmiddag är det även besvärligt på vägarna”
Tittar ut
Visa bifogad fil 80683
Är det bara hos mig det inte snöar? Min bild är tagen för mindre än fem minuter sedan.
Är det bara hos mig det inte snöar? Min bild är tagen för mindre än fem minuter sedan.