Vad gör vi? Del CXLIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare tanten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 82 164
Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu flög en till fågel in i rutan! :eek:
Jag tycker de borde ha lite mer koll med tanke på mina skitiga fönster, den här smällen var dock inte lika hård så jag orkar inte klä på mig för att gå ut och titta igen. Inte en jäkel käkar av talgen jag hängde upp, bara solrosfrön och jordnötter. Där har man för att man fjäskar. :grin:

Yes box, elementet är luftat!
Jag har dragit på det till max nu iaf så det kanske ger ngn grad extra. Problemet är att fönstret är 3 meter och vätter ut mot vatten och det blåser typ in :p
Nu har vi inte lika stora fönster men ganska många, men det är fan 12-13 grader om man ställer termometern i fönstret. Tror att fönstren behöver tätas eller något. 🥶

Jag har hämtat ett onödigt stort paket från GlowID och konstaterar att nu är det köpstopp på hudvård (möjligen undantaget spf) för ett bra tag. Piercade näsan i somras och har inte velat använda mer än mild rengöring och återfuktande kräm under läkningen (vill inte riskera att få exfolierande/aktiva ingredienser i sår...), så det har liksom byggts upp ett lager. Eh. Men nu har jag iaf mycket kul att roa mig med, och behöver inte bekymra mig för att beställa! :o:angel:

(Och ja, själva paketet var onödigt stort - två mindre kartonger som låg i en stoooor kartong! Det hade fått plats mycket mer i den. Fick en liten chock när jag hämtade ut det. :D )

Nu ska jag mysa med min röda katt 🐱

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 52 53 54
Svar
1 067
· Visningar
31 209
Senast: Sryoqwe
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 986
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 501
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 224
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka