Vad gör vi del CXXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Sryoqwe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 003
  • Visningar Visningar 77 463
Status
Stängd för vidare inlägg.
Då är vi två!!
Helt plötsligt så började jag sakna att gå på loppis O_o
Jag har varit två gånger sedan i somras. Den i somras SPRANG jag mer eller mindre ut från. Det var INTE corona-säkert. Sedan har jag inte testat igen förrän för ett par veckor sedan. Då på en väldigt lugn liten loppis där man fick vara max 5 personer samtidigt. Jag var ensam i affären större delen av tiden :) .

Men för att hålla oss till temat i Below Deck (Yachts i Karibien) så blev det istället piña coladas :D

DC41B611-9FD1-4D55-A752-35C431D85CD9.webp

Har SÅ mycket att göra idag. Läsa i boken (jobb), förbereda resultatsamtal och skicka till chefen, hämta hö, veckohandla.....och inget av det är särskilt kul..... :cautious: Vi ska köra och hämta hö om ett par timmar, så läsa och/eller förbereda resultatsamtalet borde jag göra nu så jag får undan något!

Jätte! Faktiskt. Sen nästan ännu tråkigare att laga det man förbestämt.

Äsch, det är ju höjdpunkter. Svårt att välja vilket som är roligast (att planera och tänka ut för att använda allt man har på ett varierat sätt eller att de facto laga och smaka maten).

Står precis nu och skafferispanar som vanligt för att få till maten bra nån vecka framåt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 187
Samhälle Jag fick en fråga från en kompis ifall hon kunde få mitt personnummer då hon hade gjort en säkerhetsprövning för ett jobb och de hade... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
6 800
Senast: Kaktus
·
Svar
311
· Visningar
8 431
Senast: sthu
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 240

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka