Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
är det någon som vet vad de ska göra under nyår. såg att jag kommer vara själv och ensam, Jag vill inte vara med mina föräldrar utan på en fest någonstans.

Har precis pratat med syster. Om åtta dagar kommer jag träffa M igen och hon deklarerade att om vi börjar träffas igen så vill hon säga upp bekantskapen med mig. Inte för att det är M utan för att hon inte står ut med att jag är lycklig. Känns sådär..

Har precis pratat med syster. Om åtta dagar kommer jag träffa M igen och hon deklarerade att om vi börjar träffas igen så vill hon säga upp bekantskapen med mig. Inte för att det är M utan för att hon inte står ut med att jag är lycklig. Känns sådär..

Jag blir helt matt, hur sjutton kan någon ha den inställningen?! Upplys henne om att du säger upp bekantskapen om hon inte kan bete sig som folk! Hon behöver ju inte gilla det hela men hålla sina åsikter för sig själv.

är det någon som vet vad de ska göra under nyår. såg att jag kommer vara själv och ensam, Jag vill inte vara med mina föräldrar utan på en fest någonstans.
Ingen aning. Antagligen sitter jag hemma själv som vanligt både under jul och nyår även om jag skulle vilja bort från Sverige ett tag. Men jag tror inte budgeten medger att jag försvinner ut ur landet.

Fy fan för det. vad är det för fel på M enligt henne?

Väntar på att få äta. Är så hungrig att jag kan äta upp en möbel snart :arghh:
Men ska lägga mini alldeles strax så vill äta i lugn och ro när hon somnat. Sen jäklar :d :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 319
Senast: corzette
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 424
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
3 014
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 61 62 63
Svar
1 241
· Visningar
43 199
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser