Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bah! Man blir bara torr i munnen av den ju.Atarax är det bästa som finns!
Jobbaär det någon som vet vad de ska göra under nyår. såg att jag kommer vara själv och ensam, Jag vill inte vara med mina föräldrar utan på en fest någonstans.
Saves my ass!Bah! Man blir bara torr i munnen av den ju.![]()
Har precis pratat med syster. Om åtta dagar kommer jag träffa M igen och hon deklarerade att om vi börjar träffas igen så vill hon säga upp bekantskapen med mig. Inte för att det är M utan för att hon inte står ut med att jag är lycklig. Känns sådär..
Ingen aning. Antagligen sitter jag hemma själv som vanligt både under jul och nyår även om jag skulle vilja bort från Sverige ett tag. Men jag tror inte budgeten medger att jag försvinner ut ur landet.är det någon som vet vad de ska göra under nyår. såg att jag kommer vara själv och ensam, Jag vill inte vara med mina föräldrar utan på en fest någonstans.
Sitter väl ensam med kattenär det någon som vet vad de ska göra under nyår. såg att jag kommer vara själv och ensam, Jag vill inte vara med mina föräldrar utan på en fest någonstans.
Och jag får fylleben. Men stressnivån går inte ner.Bah! Man blir bara torr i munnen av den ju.![]()
Fy fan för det. vad är det för fel på M enligt henne?Har precis pratat med syster. Om åtta dagar kommer jag träffa M igen och hon deklarerade att om vi börjar träffas igen så vill hon säga upp bekantskapen med mig. Inte för att det är M utan för att hon inte står ut med att jag är lycklig. Känns sådär..
Fy fan för det. vad är det för fel på M enligt henne?
det gör det bara mer lumpet av henne!Det spelar ingen roll vem det är. Hon står inte ut med att jag skulle vara lycklig.
Bah! Man blir bara torr i munnen av den ju.![]()
Säger hon det rakt ut?Det spelar ingen roll vem det är. Hon står inte ut med att jag skulle vara lycklig.
Säger hon det rakt ut?
+11,sol och tidvis vindpustar,helt ok .Väder att vara ute i? Inte här, jag håller mig helst inne.
Enligt kalendern är det inte höst men ändå![]()
Det låter jobbigt missunnsamt. Det är väl tveksamt om det är att rekommendera att ha en sådan person i sitt liv.Det spelar ingen roll vem det är. Hon står inte ut med att jag skulle vara lycklig.