Vad gör vi? Del XCV

Jag fuskade på slutproven i fysik och kemi i 9an och har aldrig läst det sedan dess, så ingen hjälp från mig inte :angel:
:rofl:
Jag hade den tanken inatt, "varför ska detta vara så oerhört svårt, kan man inte fuska på något sätt?". Men blir det som jag tror i salen (och som paralellklassen hade när de skrev igår) så blir det rätt omöjligt att fuska... men jag skulle nog ändå inte våga så det kanske är lika bra att det är nästan omöjligt :D
Men det är väl bara att hoppas på att det inte blir några frågor där allt för mycket siffror blandas in :idea: (och annars tänka att "äsch, denna kunskap kommer jag aldrig behöva i framtiden så det gör ingenting")
 
Sitter och väntar på svar från Silhouette America. Det var ju faktiskt flera minuter sen jag mailade :angel: Försöker installera nya typsnitt men programmet hittar dem inte. De är installerade på datorn så det ska gå automatiskt, men inte då!

Har slut på t-shirtar att göra tryck på. Vill nog inte räkna på hur många jag har gjort till mig själv nu :angel: Ska göra en till maken (men han är så tråkig, inget glitter och inga enhörningar eller regnbågsfärger) och till hans brorsbarn. Behöver tips på vad en treåring kan tänkas gilla (visst gillar treåringar glitter?).
 
Jag är så trött idag! Något så fruktansvärt, skulle bara kunna lägga mig och sova resten av dagen.
Men nu sitter jag och försöker formulera ett vettigt och begripligt mail, sedan ska jag iväg till barnmorskan, därifrån till grannbyn och handla lite saker och sedan hem igen en sväng innan barnen ska hämtas. Har sovit så dåligt i natt och vaknade jättetidigt. :wtf: Undrar om mailet måste in just precis nu, elelr om det kan vänta tills jag kommer hem åtminstone. Min hjärna fungerar verkligen inte nu.
 
Dagens sängkompis :heart
IMG_1233.JPG
Ska glo på något på svtplay tänkte jag. Hunden sitter i soffan och kommenterar allt som händer utanför.
 
Tagit mig över en timme idag att bara fixa vattnet :meh: så får väl inse att det är vinter nu och lägga på ett kol. Nya baljan färdig och byta resten som inte är bytta redan. Och lägga på ett superrejs med att få i de sista stolparna innan kylan biter sig fast på riktigt!
Men just nu blir det mannagrynsgröt och julkalendertajm!
 
Idag är en sådan där dag när jag inte vill mer, det skulle vara så enkelt att bara lägga sig ner och dö typ
 
Tagit mig över en timme idag att bara fixa vattnet :meh: så får väl inse att det är vinter nu och lägga på ett kol. Nya baljan färdig och byta resten som inte är bytta redan. Och lägga på ett superrejs med att få i de sista stolparna innan kylan biter sig fast på riktigt!
Men just nu blir det mannagrynsgröt och julkalendertajm!

Har du ridskola eller liknande?
 
Är lite negativ just nu, har suttit i två timmar (typ) och gråtit över att jag om 10min ska göra Fysik provet. Det känns verkligen som att jag kan ingenting och att alla andra kan allt. Givetvis är det inte så, men det känns så och jag känner mig verkligen inte förbered. Det kommer ju ett restprov nästa vecka, så min Fysik lärare föreslog att jag gör provet då istället (jättesnällt sagt!) men jag vill bara ha detta gjort nu och känna att resultatet inte längre är mitt ansvar. Så... nu lite sista minuten läsa på och sen får det gå som det går, ska försöka övertala mig själv att man faktiskt inte behöver ha högsta betyg i allt... lättare sagt än gjort dock.... :crazy:
 
Rörmokaren, som skulle komma tidigast efter jul, kommer visst idag istället. Tur att jag är arbetslös och hemma. Men jag hade tänkt åka till stallet medan det är ljust. Nu får jag vackert sitta och vänta på en rörmokare som kommer "efter lunch".. Nåja, det är bra att den kommer och byter alla läckande kranar.
 
:rofl:
Jag hade den tanken inatt, "varför ska detta vara så oerhört svårt, kan man inte fuska på något sätt?". Men blir det som jag tror i salen (och som paralellklassen hade när de skrev igår) så blir det rätt omöjligt att fuska... men jag skulle nog ändå inte våga så det kanske är lika bra att det är nästan omöjligt :D
Men det är väl bara att hoppas på att det inte blir några frågor där allt för mycket siffror blandas in :idea: (och annars tänka att "äsch, denna kunskap kommer jag aldrig behöva i framtiden så det gör ingenting")


Jag fuskade "ofrivilligt". Eller?
Jag sjukade mig på provdagen så jag fick några extra dagar att "plugga". På min provdag blev jag satt ensam i en klassal och då vid lärarens bord och sedan lämnad ensam. Varför vet jag inte.
Öppnade byrålådan bredvid mig och där låg årskurs 7, 8 och 9 läroböcker...... resten är historia. Jag fick godkänt på proven :p
 
Ska skriva ut tvättråd att sätta på smutstvättkorgen. Tänker att det kan bli fint. Har lite beslutsångest om färg bara. Tunnan är vit så allt funkar ju. Jag vill ha FÄRG maken vill ha tråkigt svart. Men det är ju jag som pysslar så jag tycker att jag får bestämma :D
 
Jobbar, dricker kaffe och kollar runt efter barfotaboots till min minishettis. Har noll erfarenhet av det och dom är satans dyra så det är bara att hoppas på att det ska funka om jag bestämmer mig för att köpa :arghh:
 
Av nöden shoppade jag efter ett par nya byxor idag när jag ändå rasslade omkring inne i bebyggelsen och efter mycket letande så fann jag en modell och strl som passade bra. På barnavdelningen
default_pinch.gif
Så ett par svarta ickejeansbyxor av lite bootcutmodell blev det + en svart sammetsaktig tröja med lite blommor på :up:
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 458
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 607
Senast: Scata
·
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
617
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp