Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte, jag kanske är korkad. Men är det inte en bra idé tömma sump-behållaren när man ändå fyller på kaffe i maskinen![]()
Jag vet inte, jag kanske är korkad. Men är det inte en bra idé tömma sump-behållaren när man ändå fyller på kaffe i maskinen![]()
Eldar. Innetemperatur 12.5 grader när jag vaknade![]()
Så du har kommit så långt. Jag kommer avsluta Order of the phoenix efter lunch idag. Men sedan väntar två andra böcker innan jag fortsätter med nästa. Vill dra ut på det lite.Har gråtit till Dumbledores begravning. Nu måste jag försöka sova...
Jag lyssnar istället för tv på kvällenSå du har kommit så långt. Jag kommer avsluta Order of the phoenix efter lunch idag. Men sedan väntar två andra böcker innan jag fortsätter med nästa. Vill dra ut på det lite.![]()
Jag har haft lite andra uppgifter än vanligt på jobbet den senaste veckan vilket gjort att jag inte kunnat lyssna på arbetstid. Men nu är alla tillbaka från sjukdom och jag jobbar som vanligt igen.Jag lyssnar istället för tv på kvällenOch kan lyssna när det är lugnt på jobbet, ringer det kunder så bryts ju boken bara
Jag kan inte pausa dem, och börjar redan få separationsångest
Måste få tag i både Cursed Child och FBAWTFT tror jag.
Bokat ny endoskopi till hästen på måndag på annan klinik. Känns bra. Ska bli skönt att veta om alla ansträngningar och medicinen hjälpt eller om man ska gå vidare i utredningen med kortison.