Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jobbade först i Forsheda och sen körde jag till Klevshult. Lyckades sova 45 min i soffan här så nu är jag alldeles förvirrad ;)

Men nu går det väl riktigt bra.... tåget 20 min försenat, jag tänkte kolla vilken sal vi ska vara i och då är det uppdatering på schemat så man inte kommer åt det. Jag vet vilket hus vi ska vara i men det är typ 100 olika salar att välja på.:banghead::arghh:

Så du har kommit så långt. Jag kommer avsluta Order of the phoenix efter lunch idag. Men sedan väntar två andra böcker innan jag fortsätter med nästa. Vill dra ut på det lite. :D
Jag lyssnar istället för tv på kvällen ;) Och kan lyssna när det är lugnt på jobbet, ringer det kunder så bryts ju boken bara :up: Jag kan inte pausa dem, och börjar redan få separationsångest :nailbiting: Måste få tag i både Cursed Child och FBAWTFT tror jag.

Jag lyssnar istället för tv på kvällen ;) Och kan lyssna när det är lugnt på jobbet, ringer det kunder så bryts ju boken bara :up: Jag kan inte pausa dem, och börjar redan få separationsångest :nailbiting: Måste få tag i både Cursed Child och FBAWTFT tror jag.
Jag har haft lite andra uppgifter än vanligt på jobbet den senaste veckan vilket gjort att jag inte kunnat lyssna på arbetstid. Men nu är alla tillbaka från sjukdom och jag jobbar som vanligt igen. :D

Fantastic beasts har jag hemma, tonåringen har köpt den. Ska låna och läsa den vid tillfälle.

Fick godkänt på proven så nu är jag certifierad för första hjälpen, CPR och AED.

Däremot mår jag illa som tusan och nu florerar det bilder överalt på någon ödla som tappar skinnet när något rovdjur försöker äta den, det gör tyvärr illamåendet ännu värre varje gång den dyker upp :yuck:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 982
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 947
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 363

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka