Äntligen helg. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får ont i ögonen, Överdoserat på dejting sida. SÅ MÅNGA FANTASTISKA KVINNOR! Hjälp jag tror jag har någon typ av ångest. jag menar när det finns så många som är singel som inte vill vara det! Vad är det för fel på männen?
Börjar förstå det.Åh. Läs dejtingtråden så blir det glasklart.
Skulle aldrig i helvete dejta igen utan att få minst tre bra referenser på personen i fråga.
Där fick du mig att streckläsa den tråden, tackar för jag kommer natta senare än jag hade tänktÅh. Läs dejtingtråden så blir det glasklart.
Skulle aldrig i helvete dejta igen utan att få minst tre bra referenser på personen i fråga.
Kram på dig.Försöker övertala mig själv att knäckemacka och te är lika gott och trevligt, går halvbra.
/avis.
Jag kan ju svara på vad det var för fel på EN man iaf....Får ont i ögonen, Överdoserat på dejting sida. SÅ MÅNGA FANTASTISKA KVINNOR! Hjälp jag tror jag har någon typ av ångest. jag menar när det finns så många som är singel som inte vill vara det! Vad är det för fel på männen?
Hoppas du menar någon annan än mig!Jag kan ju svara på vad det var för fel på EN man iaf....
Mycket sannolikt faktiskt om man läser tidigare inlägg från @bumpo för jag antar att det inte är ni som har varit ihop.Hoppas du menar någon annan än mig!
Haha jag läste fel och läste att du var på miniläger med stamningsförbud. Och tänkte att det är nog helt fel väg att minska stamningarna.Är på miniläger med stamningsförbundet. Det var länge sen jag var kolloledare senast. Hade glömt hur kul det faktiskt är - i små doser![]()