Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Köpte en penna.
16508624_10154536151372762_301791071445543486_n.jpg

Blåmärkena börjar bli för många redan så får nöja mig med några sidor ikväll bara. :yuck::turd::banghead:
Nu ska jag gå till frysen och hämta is ovh lägga på pannan, mina elaka tankar om @Hyacinth är ganska grymma just nu. :angel:

Skyll dig själv:D jag är insnöad på att någon skrev att ditt efternamn låter som en frukt och försöker komma på nåt sådant. Hallonen, tenderar det att bli, eller nåt ryskt, typ Päronski. Helt besatt.

Borde förstått hur den här dagen skulle bli när jag på väg till jobbet fick världens stenskott i vindrutan på bilen :meh:.
Dagen slutade med 2,5 timmars övertid, emellan det och stenskott ett blev det bara...dåligt :wtf:.

Mycket sannolikt faktiskt om man läser tidigare inlägg från @bumpo för jag antar att det inte är ni som har varit ihop.

Nej jag har aldrig varit ihop med @bumpo inte heller träffat henne.
Som @Magiana skrev så var mitt ex inte helt snäll (haha vilken underdrift) och det var vääääldigt många fel på honom. Det största var väl att han ansåg att det var okej att använda mig som boxboll och slasktratt. Sen var han allmänt rövhattig, dum i huvudet och psykopatisk också.

Som @Magiana skrev så var mitt ex inte helt snäll (haha vilken underdrift) och det var vääääldigt många fel på honom. Det största var väl att han ansåg att det var okej att använda mig som boxboll och slasktratt. Sen var han allmänt rövhattig, dum i huvudet och psykopatisk också.
Vad sorgligt att du ska behöva råka ut för sådant.

Jag har sovit uruselt i natt.
Upptäckte när jag kom hem igår att Zelmas sår efter kastrering har gått upp lite. Jag tycker det luktar lite infekterat och är superorolig. Tratten åker av på någon minut så nu har jag satt en strumpa över henne men vet inte om stygnen gått upp av att hon slickar eller för att det är full fart hela tiden. Hon är inte still en sekund om hon inte sover.

Det är inte ok att vakna av ett snarkande husband innan kl 6 en lördag och sedan inte kunna somna om.
Nu har jag gett upp.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 601
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 220
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 381

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • WE-tråden
  • Dressyrsnack nummer 18
Tillbaka