Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha jag läste fel och läste att du var på miniläger med stamningsförbud. Och tänkte att det är nog helt fel väg att minska stamningarna.![]()
Blåmärkena börjar bli för många redan så får nöja mig med några sidor ikväll bara.
Nu ska jag gå till frysen och hämta is ovh lägga på pannan, mina elaka tankar om @Hyacinth är ganska grymma just nu.![]()
Det var @cili som påpekade det.Skyll dig självjag är insnöad på att någon skrev att ditt efternamn låter som en frukt och försöker komma på nåt sådant. Hallonen, tenderar det att bli, eller nåt ryskt, typ Päronski. Helt besatt.
Definitivt någon annan än du. Jag träffade mitt Kukasex på en dejtingsida.Hoppas du menar någon annan än mig!
Mycket sannolikt faktiskt om man läser tidigare inlägg från @bumpo för jag antar att det inte är ni som har varit ihop.
Som @Magiana skrev så var mitt ex inte helt snäll (haha vilken underdrift) och det var vääääldigt många fel på honom. Det största var väl att han ansåg att det var okej att använda mig som boxboll och slasktratt. Sen var han allmänt rövhattig, dum i huvudet och psykopatisk också.Nej jag har aldrig varit ihop med @bumpo inte heller träffat henne.
Vad sorgligt att du ska behöva råka ut för sådant.Som @Magiana skrev så var mitt ex inte helt snäll (haha vilken underdrift) och det var vääääldigt många fel på honom. Det största var väl att han ansåg att det var okej att använda mig som boxboll och slasktratt. Sen var han allmänt rövhattig, dum i huvudet och psykopatisk också.
Ledtråd inlägg 1446 i "Vad gör vi? Nu kör vi! del XLVII"
![]()
Jao, sorgligt har jag väl aldrig beskrivit det men det stämmer väl det med. Jag är faktiskt glad att jag lever idag, och att jag är på den plats jag är trots allt. Är bara ett år sedan jag flydde. Så go me. #starkareännågonsinVad sorgligt att du ska behöva råka ut för sådant.
Åhh du kom på det, bryt på ryska med så blir det helt rättHmmm. Pannkakskij![]()