Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gud vad jag sover! Från 22/23 till det blir ljust inne, runt 8-snåret. Antar att det behövs. I helgen kommer min långväga vän upp, vi ska måla målarbok, se på serier och äta hämtmat i dagarna tre. Känns så himla fint. Hennes tempo är generellt lite lägre än mitt så jag tror det kommer vara både underbart trevligt och nyttigt :p

Trassel i stallet och så var jag hos min kuratorn i dag som drillade mig hårt. Välbehövligt antar jag men ihop med stalltrasslet blev det för mycket :cry: . Hej migrän och ångest lixom :down: Och så borde jag sova men eftersom jag bara drömmer mardrömmar varenda natt så känns sängen bara otäck och ångesten slår hårt när jag ens tänker tanken på att gå och lägga mig :(

:heart

Upptäckte en stor jävla spindel i sovrummet. Fick fullständig panik, ringde pojkvännen, hyperventilerade och lyckades till slut samla mod nog att ge mig in med dammsugaren och förlängningsskaft i högsta hugg. Skrek rakt ut mest hela tiden, men lyckades dammsuga upp den.
Nu vet jag inte hur jag ska våga sova där inatt :(

Just suttit en timme i telefon med min moster. Tror inte jag pratat i telefon med min moster på +15 år O_o
Trodde det hänt något med nån av morbröderna (som jag inte träffat på över 20 år) men hon ville bara ringa och säga att mamma börjar bli lite snurrig
NÄÄÄÄ, menar du det har jag inte märkt :confused::confused::confused::confused: :cool:

Körkortslektionen gick åt helvete. Allt åt helvete. Förbannade sol som bländar, förbannade lokalsinne som gör att jag virrar ihop allting. Förbannade bilhelvete. Förbannade cirkulationsplatser och att jag vinglar till det där alt kryper fram.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 76 77 78
Svar
1 550
· Visningar
55 449
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 666
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka