Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nöjd efter en lyckad sånglektion och att jag klarade av något jag först mådde skit av och var supernervös för
Nämligen att köra dit och hem själv, låter inte som någon stor grej kanske men jag får verkligen ångest av att själv ta mig till ställen jag inte är helt 100 på att jag hittar till. Egentligen skulle min bror följa med och köra, men han var sjuk idag och tidigare har jag avbokat då. Allt för att slippa köra själv, men idag var det dels för sent för att avboka och sedan tänkte jag att vad fasen, jag måste ju kunna köra till Örebro själv någon gång. Så, nervös som tusan slog jag på GPS;n, hoppades ta mig fram levande och åkte. Kände mig först som, men det avtog allt eftersom. Hem kändes mycket bättre, trots att jag åkte en annan väg.
Gick vilse i skogen som 4 åring, vi var på scoutläger och mamma fick ett stort Grand mal anfall. Jag kom ner till tältet mitt i anfallet, fick panik och sprang ut i skogen. Blev världens pådrag med ambulans för henne och 3 hjärtstillestånd på vägen till sjukhuset. Jag irrade omkring i skogen ett par tre timmar innan de hittade mig igen. Tror det är sviter efter det som ger ångest av att inte hitta. Eller tro att jag inte gör det.
Lycka tillGodmorgon tråden.
Helt galet trött efter knappt någon sömn alls i natt. Men men, upp och iväg till skolan och tentaskrivning.![]()
Grattis på din dag![]()
Grattis! Och god morgon
Vaknat
Grattis @lil-sis
Grattis på din dag @lil-sis![]()
Grattis @lil-sis !
Grattis på födelsedagen @lil-sis![]()
Grattis @lil-sis
Grattis @lil-sis
Grattis @lil-sis!
Grattis @lil-sis !![]()
Grattis @lil-sis![]()
Grattis @lil-sis![]()
Grattis @lil-sis !
Grattis @lil-sis![]()
Grattis @lil-sis på födelsedage!!![]()
@lil-sis Grattis på födelsedagen!!!![]()
Noterat. Det snöar här också.Det snöar.![]()