Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mockat ur fem kärror från lösdriften. Phuu... Det var två dagar sen jag mockade där inne, jag hoppas att Aramis inte bajsar lika mycket som Pinnen gör, har aldrig varit med om en häst som bajsar så mycket.

Nu fixa till lite och sen till jobbet.

Jag är på jobbet... och typ bara det. Idag är inte riktigt motivationen på plats. Hade mycket hellre legat5 kvar hemma i sängen och inte gjort något alls. Pillat mig i naveln och glott på Netflix. Men men bara att köra på. Tur mitt arbete för det mesta är roligt :D

Det är kallt och gråväder ute, ser ut som det flyger något i luften också :down: Nej det är inte skator... :p
Men jag tror ändå att jag ska bylta på mig massa kläder och trotsa vädret och ta en promenad :idea: Tror att det kan göra gott för kropp och knopp...

Nej, men alltså kommer någon med den ultimata lösningen kan de väl säga till.

Häromdagen hittade jag en grapefrukt i sängen när jag vaknade. Typ vaknar och öppnar ögonen och den ligger en grapefrukt framför mig O_o Hur den kom dit vet jag inte, nu har den tagit sig till väskan, låg i hyllan ett tag emellan.
Jag har hittat lösningen! Har åkt hem på lunchrasten och paniiiikstädat! Fick sms av hyresvärden kl 10 som undrade om det var okej och hen gick in och kollade en grej i lägenheten "vid lunch". :nailbiting: Jag har aldrig städat så fort! De mesta av kläderna ligger dock inkastade i en garderob - men jag har plockat undan och diskat! Så nu ser det semi-respektabelt ut hemma hos mig!

Har dock inte ätit någon lunch och har lektioner till 14.30. :down:

Tillägg: och när jag skulle springa ut till bilen för att rusa tillbaka till jobbet så mötte jag hyresvärden som sa "Hej! Vi behöver inte gå in hos dig, vi kollade i grannens lägenhet istället." :cautious: :arghh:

Äter varma tonfiskmackor medan den otroligt improviserade lasagnen stå i ugnen. Undrar om den är ätbar sen? Hde inte ens hälften av grejorna hemma nämligen :cautious:

Men nu stallet! :up:

Har Svenska, med en elev. Som kollar på sista avsnittet av en serie som vi följer. Ska ha en likadan lektion till kl 13.50. Också med en elev.
Mina NPF-kids är trötta efter gårdagens bravader, så blir mysfilmfredag. Dock hemskt långtråkigt för lärarinnan.

Andra maskinen tvätt klar. Har fyllt på frön till fåglarna. Ätit lite och tittat på Modern Family. Ska äta lite till, sedan gå till jobb :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 591
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 219
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 378

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka