Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som rökarna säger ska ta lite frisk luftHockeyn är händelserik så pass att jag ska gå ut på balkongen och andas liteinnan andra perioden startar.
Nej jag kollar om det är isbjörnar ute men jag såg bara en liten fjällräv som sprang förbiSom rökarna säger ska ta lite frisk luft![]()
Ok den får du vara rädd om för det finns inte många av domNej jag kollar om det är isbjörnar ute men jag såg bara en liten fjällräv som sprang förbi![]()
Andas lite ...Det är sällan en skitsak att byta lampa på nyare bilar Vissa måste man ta bort innerskärmen för att komma åt en del batteriet .Nu är jag helt jävla irriterad på biljäveln igen. En blinkerslampa har gått sönder och jag klarar inte av att byta den. Jag kommer inte åt med händerna trots barnstorlek på händerna. Det är inte en möjligt att få loss locket för lampan med en tång och jag får inte bort batteriet för den största nyckel jag har är nr 18 och den är för liten. Och jag kan inte hitta min skiftnyckel. Helvete vad frustrerande! En jävla skitsak som vuxit till ett projekt
.
Tack för påminnelse!Smuttar på en Irish
Jag har faktiskt gjort rätt för denJag har ju frostat av frysen inne...
![]()
Och så måste jag säga att jag är tacksam över mina simlärare som jag hade som barn som verkligen nötte in rätt bentagsteknik i oss. Ser så många som kämpar med dålig teknik när dom simmar.
Jag har en verkstad där en del verktyg ligger. Sen har jag en verktygslåda inne med en del basic-saker. Jag var helt säker på att skiftnyckeln låg i den lådan. Det gjorde den inte. Men - den låg i samma skåp där verktygslådan bor@Magiana fyy drygt läge.
Skiftnyckeln ligger väl i verktygslådan?
Jag har typ total stök på alla saker men verktygen vet jag var de är, tror jag iaf.![]()
Andas lite ...Det är sällan en skitsak att byta lampa på nyare bilar Vissa måste man ta bort innerskärmen för att komma åt en del batteriet .
Maten på spisen, katten redan ätit men tror inte hon ens skulle fundera över min mat.
Riktig lördagsmiddag stuvade makaroner och köttbullar![]()