Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är jag helt jävla irriterad på biljäveln igen. En blinkerslampa har gått sönder och jag klarar inte av att byta den :arghh:. Jag kommer inte åt med händerna trots barnstorlek på händerna. Det är inte en möjligt att få loss locket för lampan med en tång och jag får inte bort batteriet för den största nyckel jag har är nr 18 och den är för liten. Och jag kan inte hitta min skiftnyckel. Helvete vad frustrerande! En jävla skitsak som vuxit till ett projekt :wtf:.

Nu är jag helt jävla irriterad på biljäveln igen. En blinkerslampa har gått sönder och jag klarar inte av att byta den :arghh:. Jag kommer inte åt med händerna trots barnstorlek på händerna. Det är inte en möjligt att få loss locket för lampan med en tång och jag får inte bort batteriet för den största nyckel jag har är nr 18 och den är för liten. Och jag kan inte hitta min skiftnyckel. Helvete vad frustrerande! En jävla skitsak som vuxit till ett projekt :wtf:.
Andas lite ...Det är sällan en skitsak att byta lampa på nyare bilar Vissa måste man ta bort innerskärmen för att komma åt en del batteriet .

Sitter och äter karré och inbillar mig själv att det är nyttigare eftersom jag bara äter en tomat och rödlöksallad med balsamicovinäger till. Insmickrande kurrande och pratande katt bredvid mig på datorbordet som försöker tigga till sig en bit eller två men för mycket kryddor för att hon ska få smaka. Hon har blötmat i köket men det smakar inte damen. :meh: Känner mig utstirrad. :crazy:

Idag har vi gjort massor och inhandlat och kopplat in en chromecast, köpt en optisk kabel så vi kan använda surroundsystemet även när vi ser på tv inte bara film, testat så allt fungerar till nya tv:n som vi fick av mamma och pappa när dom köpt nu.
Och jag har lyckan att ha världens bästa mamma som köpte en ny köksmaskin åt mig, en rosa :love:

Och så måste jag säga att jag är tacksam över mina simlärare som jag hade som barn som verkligen nötte in rätt bentagsteknik i oss. Ser så många som kämpar med dålig teknik när dom simmar.

Vi fick aldrig någon teknik korrigering :down: Trots olika skolor och olika lärare så var det typ "simma tio längder" och man var godkänd om man tog sig dit i princip :meh:

@Magiana fyy drygt läge.
Skiftnyckeln ligger väl i verktygslådan?
Jag har typ total stök på alla saker men verktygen vet jag var de är, tror jag iaf. :o
Jag har en verkstad där en del verktyg ligger. Sen har jag en verktygslåda inne med en del basic-saker. Jag var helt säker på att skiftnyckeln låg i den lådan. Det gjorde den inte. Men - den låg i samma skåp där verktygslådan bor :up:.

Andas lite ...Det är sällan en skitsak att byta lampa på nyare bilar Vissa måste man ta bort innerskärmen för att komma åt en del batteriet .

Och så var det ljus! :bow: När skiftnyckeln kom fram var det en enkel sak att få loss batteriet. Och att byta lampan var också ganska enkelt. Lamphållaren kärvade lite men det gick att få loss och få dit igen. Men jag bävar lite för när det går sönder på andra sidan. Då måste man lossa på en plastkåpa och det vet jag inte hur man gör utan att riskera att ha sönder den.

Sen passade jag på att byta glödlampa för utomhusbelysningen på huset och inne i vedboden.

Jag vaknade på dåligt humör precis som @Inglorion men efter att ha traskat på stan en timme och köpt mig själv några nya pennor och en 10 års dagbok, och sen suttit på biblioteket och läst böcker ett par timmar så känns det bättre. Jag behövde nog bara få vara ifred helt enkelt. Sonen var på kalas på stan och det kändes inte som om det var någon idé att åka hem emellan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 636
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 227
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 390

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad vill han ?
  • Eurovision 2025
  • Jobba som veterinär

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka