Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tristMorsor alltså. Jag fick precis ett kuvert med tidningsurklipp. Hon tror att hon är omtänksam. Jag anser att hon idiotförklarar mig.
Så nu är jag irriterad.
Morsor alltså. Jag fick precis ett kuvert med tidningsurklipp. Hon tror att hon är omtänksam. Jag anser att hon idiotförklarar mig.
Så nu är jag irriterad.
Hur jag gör? Hm, jag bara målar... svårt att förklara faktiskt..@RedHyuuga hur gör du?
Jag kan inte ens göra en streckgubbe så folk gissar att det är en sån, orättvist!![]()
Hon tycker att hon vet bäst hela tiden och att hon kan så himla mycket för det har hon läst i tidningen. Att fråga mig om min syn på saken eller något sådant förekommer inte.Vad trist
Ibland tänker inte folk alls
Man tycker ju ens familj borde känna en bättre men.
Hela min släkt verkar hopplös@Magiana Andas och lägg orken på något bättre, morsor är av vana hopplösa.![]()
Jag hann bara se rubriken på en av dem innan jag kastade ner dem i kuvertet igen. Det stod "Långvarig stress kan skada din hjärna".Vad handlade dom om eftersom du känner dig idiotförklarad?
Jag har nog övat väldigt mycket. Jag har målat i princip sen jag var liten, har dock inte målat så aktivt på sistone, så har tappat väldigt mycket ändå.
Någon som vet om man kan pendla mellan Bollnäs och Ljusdal?![]()
Det tar väl ca 1 timme enkel väg med bil (67 km). Jag avskyr dock den vägen, mycket trafik och väldigt många fartkameror![]()
![]()