Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
:rofl:Undrar om fastighetsbolaget älskar mig, jag har ringt i g e n, andra gången idag :rofl:
Det stinker något väldigt mysko (typ bensinstation) vid våran värmepanna så jag ringde och frågade om det kanske luktar från något jobb, det byggs här båda sidor om huset och bredvid, felanmälankillen:
-Ääh jo det är jobb runt omkring det vet du men hmmm,,ehhh jag ringer nog fastighetsskötaren direkt, gå inte in där utan ta och gå utsidan av huset för säkerhetsskull, tack!

Jahapp, schysst betryggande liksom :p

Jag sa ju det måndag och det är måndag den 13:e.

Har just mjukat upp skuggorna lite, är inte riktigt nöjd än men ett steg på vägen i alla fall. :up:
tumblr_olbcwl8khx1t5ma1mo1_1280.jpg

Morsor alltså. Jag fick precis ett kuvert med tidningsurklipp. Hon tror att hon är omtänksam. Jag anser att hon idiotförklarar mig.

Så nu är jag irriterad.

Ätit lite och kollar på walking dead. Kom ju nytt avsnitt igår/idag så måste kolla ikapp det jag inte sett. Ska nog ta en promenad sen och kolla posten hos brorsan, klarblå himmel ute :up:

Vad trist
Ibland tänker inte folk alls
Man tycker ju ens familj borde känna en bättre men.
Hon tycker att hon vet bäst hela tiden och att hon kan så himla mycket för det har hon läst i tidningen. Att fråga mig om min syn på saken eller något sådant förekommer inte.

@Magiana Andas och lägg orken på något bättre, morsor är av vana hopplösa. :banghead:
Hela min släkt verkar hopplös :cry:

Vad handlade dom om eftersom du känner dig idiotförklarad?
Jag hann bara se rubriken på en av dem innan jag kastade ner dem i kuvertet igen. Det stod "Långvarig stress kan skada din hjärna". :banghead: :banghead: :banghead:

Som om jag inte VEEET det! Hon agerar som om jag inte VEEET ett jävla skit om något. I julas skrev hon mig på näsan att jag skulle krascha inom några år eftersom jag var så lättirriterad (och jag uppfattade det som ett "håll käften så vi andra får lugn och ro") Som om jag inte MÄRKTE att jag var trött och sliten och hade ett stort behov av att SOVA! Som om jag själv inte FATTADE att läget inte var bra.

Hon har f.ö. skickat tidningsurklipp förut. Om irrelevanta saker :cautious:.

Det tar väl ca 1 timme enkel väg med bil (67 km). Jag avskyr dock den vägen, mycket trafik och väldigt många fartkameror :angel: :o

Ja jo, jag funderar nog på att ta tåget om det går rent logistiskt, dvs var jobbet är beläget i Ljusdal. Hmm, låter inte kul med 2 timmar varje dag med en skruttbil. Låt oss säga så här, fartkameror skulle inte direkt vara mitt problem ;)

Har bestämt mig för att bli kvar i soffan istället för att åka till Ljungby och hämta min lagade jacka. Den lär finnas kvar imorgon och jag är supertrött.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 658
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 254
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 580
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 401

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka