Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hon hade kunnat fråga: Hur mår du? Det hade jag uppfattat som omtanke.

Hon hade kunnat fråga hur hon hade kunnat hjälpa. Det hade varit omtanke.

Men nä, det är inte viktigt att jag får den hjälp och det stöd jag behöver utan det andra tycker att jag ska ha. Sen att det sättet är ett problem för mig ignoreras.

Jag kan ta emot hjälp på mina villkor men andra ska inte diktera dem åt mig. Jag hatar genuint att bli styrd av andra. Det är något som triggar motvallskärringen deluxe hos mig.

Nej diktera hur man ska göra brukar inte funka med någon.

Alla är olika och alla reagerar och agerar olika.

Jag förstår er båda två.

Försöker undvika Fambo min stalker.
Nyss kom det fram nån ganja-snubbe och ba "you know something ladies?"
Jag bara:
"Yeah I know we are the most beautiful ladies on this Island. What more?"

:rofl:

Han såg lite snopen ut för att vi snodde hans replik ;) men COME ON kom på NÅT NYTT?!?!

Nu är jag helt plötsligt "boss lady ja man"

Ett blommogram väntade på mig när jag kom hem i dag, dock utan avsändare :nailbiting:
Men efter lite detektivarbete så hittades avsändaren ;)
Trevlig överraskning :love:

132A16E4-2A4E-46A1-86DF-28F0AF43D276.jpg

Magsjuk :cry::yuck: Har inte varit det sen jag var barn (inte ens när jag jobbade två år på förskola) så hade hoppats jag var immun... men nått är inte rätt nu vill jag lova! :yuck:

Vill få sova:(

Sovdags. Oroar mig dock över kisse som bara luktade på sin mat ikväll och sen gick därifrån. Vi pratar labrador-katt här aptitmässigt i vanliga fall :(. Får se om han behöver följa med till jobbet den här veckan eller ej...

Magsjuk :cry::yuck: Har inte varit det sen jag var barn (inte ens när jag jobbade två år på förskola) så hade hoppats jag var immun... men nått är inte rätt nu vill jag lova! :yuck:

Vill få sova:(
Krya på dig! Magsjuka är vidrigt verkligen!

Borde sova men kollar på Pirates of Carribean vid världens ände, så ska se klart den först

Har precis tagit 23 pelagonsticklingar av mina övervintrade pelagoner, så nu slipper jag köpa det till sommaren och kommer ändå att ha trädgården full. :D Dessutom har jag sått 6 st auberginer, 6 st paprikor och 6 st eterneller.

Nu ska jag bara orka städa bort alla överblivna krukor och två påsar jord.

Ja, inte sover jag i alla fall. Så nu är frågan stå upp, ta en cig och kanske en kopp te eller nått eller ligga kvar och fortsätta försöka somna? :arghh: Jag villhöver ju sååååva... :arghh::arghh::arghh:

Blä, krya på dig!

Krya på dig! Magsjuka är vidrigt verkligen!

Borde sova men kollar på Pirates of Carribean vid världens ände, så ska se klart den först

Tack! Väldigt konstig sjuka var det iaf, för ny verkar den gått över *peppar peppar* Måste nästan fått i mig nått olämpligt..

Får väl stanna hemma idag för säkerhets skull, men har svårt att se att denna sjukan skulle smitta, så hoppas på att kunna jobba på onsdag!

God morgon! Dags att tvätta :up: lika bra att börja direkt så blir det klart tidigare. Tar ändå över två timmar per maskin, och jag har ett par maskiner framför mig. Så går det när man sparar tvätten för länge!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 654
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 251
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 580
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 398

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka