Väldigt! Gjorde mig av med en hel Ikeakasse full av kläder (visserligen mediumstorleken av Ikeakasse, men ändåypperligt tillfälle att rensa ut bland alla kläder alltså![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väldigt! Gjorde mig av med en hel Ikeakasse full av kläder (visserligen mediumstorleken av Ikeakasse, men ändåypperligt tillfälle att rensa ut bland alla kläder alltså![]()
Helt ensam på kontoret (dansar lite på borden)
Kanske ska passa på skriva ut Rallylydnas skyltar och plasta in![]()
Måtte de flytta snart...Nej jag har inte skrivit det tidigare.
Hästen är allergisk mot damm, husdammskvalster och mögel.
Vi har grannens hästar inkvarterade tillfälligt då deras stall inte är klart och dom har eget inplastat Hö som står på logen. Denna gången ställde dom in en stinkande, dammig och jättemöglig bal mitt framför min hästs box.![]()
![]()
Eftersom det tydligen är helt normalt för dom att fodra med sånt så blev det en rätt jobbig situation
Nu har dom bytt ut balen men plockat ut det höet dom anser vara ok ur den mögliga balen och lagt brevid den nya.
Så nu har mina gått ute i två dygn och jag hoppas dom använder upp det mögliga i dag så mina kan stå inne i natt. Inte alls optimalt men pest eller kolera lixom
Undrar om dom äter möglig mat själva?![]()
Verkligen inte! Och när jag sa att det har ju faktiskt bara gått en dag, så fick jag ett tjurigt "det var bara en fråga...", såklart följt av en djuuup suck.Så där är min mamma också...- INTE vad man behöver direkt
Styrke- och hoppas-på-bättring-Kram kommer här!![]()
Lycka till! Hoppas du får träffa någon som är vettig!Sitter i väntrummet hos kvinnohälsan och är nervös.
Sitter i väntrummet hos kvinnohälsan och är nervös.
Den här gången handladeInte! Du klarar det galant.
Lycka till och ta inga dumheter från dem *pepp*
Det gick jättebra. Hon var väldigt trevlig och försökte inte övertala mig.
Hon skickar nu remiss till gyn så ska jag få träffa en läkare där.
Hon varnade mig dock för att läkaren kan sätta sig på tvären.