Säkert av samma dumma anledning som jag var stentrött kl 19:00tiden men ingen sömn
Antagligen någon som snott JB ordentligt och vaknar vid lunch, vi får se vem som är skyldig senare![]()
Inte jag längre. Inatt kan bli sista bebis"fria" på åratal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säkert av samma dumma anledning som jag var stentrött kl 19:00tiden men ingen sömn
Antagligen någon som snott JB ordentligt och vaknar vid lunch, vi får se vem som är skyldig senare![]()
Jo, jag vet. Jag körde kvällen innan, den där dagen då de regnade på frusen väg. Vi åkte samma väg och det var inga mindre vägar.Nu vet jag inte vilka vägar han åker men det kan vara glashalt på vägarna. Här runt mig i södra dalarna har det pendlat mellan 2 plus och -3 de senaste kvällarna och igår regnade det is på kvällen...
Det regnar i San Francisco. Jetlaggad men glad![]()
@lil-sis är det vräkning av V idag?
Mvh harintehängtmedallsdetsensste
@Trott grattis så lite i efterskott.
@hallonsaft vad gott det lät med cappuccino och huu att inte få sova när en ska upp.
@Bison krya på dig!
@tornblomma Välkommen hem och din semester lät underbar ju.
@alla hellu!
OnT: jag vaknade för en halvtimme sedan med nått nytt. Smärtflashbacks. Känns som nått jag gärna slipper igen faktiskt. Meeen jag antar att det släpper snart, vanliga flashbacks gör ju det.
Åh vill också ditFrivilligt uppe före tuppen en lördag.
Ska snart sätta mig i bilen för att åka till syrran. Hon och jag ska gå på Syfestivalen idag.![]()
Mums, det lät gott!På jobbet. Proppmätt efter maten hos mamma, blev äppelpaj till efterrätt.
Men oj det har jag missat helt (har inte hunnit hänga på Buke så mycket sista tiden).Vattnet gick igår, högst oplanerat eftersom det är drygt fyra veckor kvar egHar tid för vräkning imorgon om det inte kommer igång av sig självt.
Ojdå! Förstår att det är lite oplanerat då. Men jag kan ju tala om att det blir folk (-ish) av prematurer också.Vattnet gick igår, högst oplanerat eftersom det är drygt fyra veckor kvar egHar tid för vräkning imorgon om det inte kommer igång av sig självt.
Det ska jag göra.Åh vill också ditklappa lite på de fina tygerna för mig med
![]()