Vilken morgon. Det brukar normalt sätt flyta på bra på morgonen hos oss men idag vet jag inte vad som var i luften. Flera barn med dåligt humör, och tydligen är det mitt fel att ena barnets hår var fettigt (for att hon inte orkade tvätta håret igår), det inte fanns ngr rena kläder i garderoben (jag tvättar bara kläder som ligger i tvättstugan, anser att dom stora barnen kan bära ner sina smutsiga kläder själva). Och så fortsatte det hela morgon.
Snart ska jag till tandläkaren och direkt efter ett läkarbesök. I eftermiddag ska jag med tre barn till tandläkaren. Gå till tandläkaren med barnen tycker jag är så jobbigt, känner alltid att jag blir granskad och som en dålig mamma som inte borstar mina barns tänder ordentligt.
Snart ska jag till tandläkaren och direkt efter ett läkarbesök. I eftermiddag ska jag med tre barn till tandläkaren. Gå till tandläkaren med barnen tycker jag är så jobbigt, känner alltid att jag blir granskad och som en dålig mamma som inte borstar mina barns tänder ordentligt.