Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det kryper en fästing på min mobiltelefon O_o. Undrar hur den hamnade där. Om den har liftat med mig måste det ju betyda att jag är oattraktiv då den lämnat mig. Perfekt i så fall.

Jag lånade hem en vedklyv till helgen och har ägnat mig åt att klyva de klabbar som var för stora, med hjälp av @Tranan. Det blev inte helt klart men det hinns väl med lite till i morgon.

Snart är der grilltajm.

Nu har jag avslutat gurksäsongen och sista skörden blev det kokat några burkar bostongurka av :d
ntwiiyrqtmdpqoq.jpg

Mer sol till paprikorna i växthuset nu när de gigantiskt utbredda gurkplantorna är borta :up: och gurka har jag ju, så det räcker och blir över :D

Vad har man bostongurka till?

Tillbringat dagen på stan vid kampanjstånd och delat ut Centerballonger till barnen. :D Kom hem och däckade totalt.

Insåg sedan att jag bara ätit en heeet korv och en plastmugg soppa på hela dagen. Så nu har jag fått i mig en mozzarella och ett par tomater. Hoppas det hjälper.

ska fixa till en squash- och köttfärsgratäng imorgon. Det fanns billig svensk köttfärs i affären och squash har jag mängder av...
Semester i två veckor så jag har tid att laga mat och göra matlådor.

Gud så godissugen jag måste vara, jag satt och tänkte att det var grymt elakt att dela ut ballonger med center på istället för att ge bort center på riktigt! :rofl: Sen föll polletten ner :o:D

Tydligen "vill" jag kolla på boxning inatt, mayweather vi mcgregor. Någon som har tips på var jag kan streama matchen utan att betala multum? Eller tips på hur jag ska hålla mig vaken under all denna spänning?

Frustrerad. Försöker hitta en kalender att ha på jobbet men hittar fan ingen som passar kraven :banghead: Fickformat (gärna med mjuka pärmar), veckoöversikt och utskrivna klockslag för läsåret 17/18.

Fick en jättekonstig "kropps-kollaps" idag O_o
Klippte gräsmattan och fick väldigt ont i magen av samma typ jag fick innan jag fick veta att jag har celiaki... så det var bara att springa in det. Sitter på toa och det händer absolut ingenting... men ontet i magen bara ökar och så säger näsan "plopp" och det kommer näsblod de lux :crazy: Var som att vrida på kran, det rinner verkligen och papper stoppar inte. Så nu får jag ta beslutet om jag ska sitta kvar och förblöda eller gå och lägga mig på sängen och kanske skita på mig :meh: Jag gick till sängen, blir liggande med pappersrullen i hösta hugg och byter tussar varje minut, magen värker och så börjar jag svettas och får feberfrossa :crazy:
I en timme blev jag liggande innan jag kunde kliva upp på skakiga ben, men då var jag ok igen för övrigt... VAD var det som hände där :confused::eek:

Alltså helt ärligt menad fråga. Det finns i korvkiosker, men @Gnist har ingen korvkiosk vad jag vet. Kommer inte på
Nån maträtt jag skulle vilja ha bostongurka till.
Jag har bostongurka främst till korv med mos, jag gillar att gegga in det i moset :o Tror dock inte det är det vanligast sättet att äta det på :rofl: Annars har jag nog inte det till så mycket mer, utan det är nog främst rätter med korv och mos. En kompis har det gärna till grillat vet jag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 76 77 78
Svar
1 551
· Visningar
55 624
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 078
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 667
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka