Var och red med Sheriffen's Posse i gar igen. Det ar himla kul och sa trevliga manniskor och hastar. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag avslutat gurksäsongen och sista skörden blev det kokat några burkar bostongurka av
![]()
Mer sol till paprikorna i växthuset nu när de gigantiskt utbredda gurkplantorna är bortaoch gurka har jag ju, så det räcker och blir över
![]()
Tillbringat dagen på stan vid kampanjstånd och delat ut Centerballonger till barnen.Kom hem och däckade totalt.
Insåg sedan att jag bara ätit en heeet korv och en plastmugg soppa på hela dagen. Så nu har jag fått i mig en mozzarella och ett par tomater. Hoppas det hjälper.
ska fixa till en squash- och köttfärsgratäng imorgon. Det fanns billig svensk köttfärs i affären och squash har jag mängder av...
Semester i två veckor så jag har tid att laga mat och göra matlådor.
Är på kräftskiva. Ack denna påtagliga ensamhet.
Jag har bostongurka främst till korv med mos, jag gillar att gegga in det i mosetAlltså helt ärligt menad fråga. Det finns i korvkiosker, men @Gnist har ingen korvkiosk vad jag vet. Kommer inte på
Nån maträtt jag skulle vilja ha bostongurka till.