Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle inte äta det oavsett maträttAlltså helt ärligt menad fråga. Det finns i korvkiosker, men @Gnist har ingen korvkiosk vad jag vet. Kommer inte på
Nån maträtt jag skulle vilja ha bostongurka till.
Vi tar 800+m för att sätta på datorn med tanke på att det kostar multum att ha programmen och uppdateringarna till den .Trist med en sådan smäll .Det är dyrt att ha moderna bilarFelsökning klar. Endast 760kr och 1,5 timmes väntan. Syresensor som är paj. Innebär 5000kr och bilen inlämnad i en dag. Har ingen lust med det![]()
Sjukt velig om jag vill äta chips eller glass. Bara en sak är godkänt.
Ofta har man på korv och så gör man dressing med det i.Alltså helt ärligt menad fråga. Det finns i korvkiosker, men @Gnist har ingen korvkiosk vad jag vet. Kommer inte på
Nån maträtt jag skulle vilja ha bostongurka till.
Men vad jobbigt för din mamma.Oj en ny tråd igen .Har inte haft tid att vara här så mycket nu när tanten är borta .Det ska diskas städas vattna blommor och tvätta kläder och leka med djuren + allt annat som att tar reda på citron melissen tror jag det heter .Tanten skulle ta hand om den innan hon åkte och lika så corriandern .Den får jag ta i morgon då det blivit frost och dom börjar bli dåliga .Har blivit en tank med röjsågen runt åkrarna som jag ska slå med slaghacken då jag klarar en tank utan att få för mycket ont och tvätt &hängning kläder vattna blommor och en långpromenad med hunden och ett par glas vin då jag hittade en låda i skåpet .Är rätt nöjd över att jag hunnit så mycket idag så nu ska jag slappa lite .Är lite orolig över mamma då hennes drän inte fungerar och hon lät riktigt sliten då jag talade med henne ikväll .Ska sätta in en ny på måndag .Hon fick en ny i förra veckan som bara krånglat och nu har den blivit igensatt så det kommer ingen vätska ur den .
Vad för utbildning?? Grattis!!Har kommit in på min ena drömutbildning som jag velat gå i tre år![]()
Kul att det gick så bra. Grattis.Jag är trött men nöjd. Jag har fina ponnyer![]()
Oj en ny tråd igen .Har inte haft tid att vara här så mycket nu när tanten är borta .Det ska diskas städas vattna blommor och tvätta kläder och leka med djuren + allt annat som att tar reda på citron melissen tror jag det heter .Tanten skulle ta hand om den innan hon åkte och lika så corriandern .Den får jag ta i morgon då det blivit frost och dom börjar bli dåliga .Har blivit en tank med röjsågen runt åkrarna som jag ska slå med slaghacken då jag klarar en tank utan att få för mycket ont och tvätt &hängning kläder vattna blommor och en långpromenad med hunden och ett par glas vin då jag hittade en låda i skåpet .Är rätt nöjd över att jag hunnit så mycket idag så nu ska jag slappa lite .Är lite orolig över mamma då hennes drän inte fungerar och hon lät riktigt sliten då jag talade med henne ikväll .Ska sätta in en ny på måndag .Hon fick en ny i förra veckan som bara krånglat och nu har den blivit igensatt så det kommer ingen vätska ur den .
Bäst att jobba på när det går lätt .Finns dagar då man inte får något gjort alls iställetVilken dag du har haft! Kör inte slut på dig![]()