Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bostongurka ar supergott om man gor varma mackor typ har i USA med dubbla brod och har lite ost, skinka eller annat emellan och lagger pa lite bostongurka, eller dill gurka, eller kanske rodbettor, eller ... emellan det hela. Slanger ner det i stekpannan och lagger pa en tyngd och sedan vander hela paketet och steker andra sidan ocksa.:d:up:

Oj en ny tråd igen .Har inte haft tid att vara här så mycket nu när tanten är borta .Det ska diskas städas vattna blommor och tvätta kläder och leka med djuren + allt annat som att tar reda på citron melissen tror jag det heter .Tanten skulle ta hand om den innan hon åkte och lika så corriandern .Den får jag ta i morgon då det blivit frost och dom börjar bli dåliga .Har blivit en tank med röjsågen runt åkrarna som jag ska slå med slaghacken då jag klarar en tank utan att få för mycket ont och tvätt &hängning kläder vattna blommor och en långpromenad med hunden och ett par glas vin då jag hittade en låda i skåpet .Är rätt nöjd över att jag hunnit så mycket idag så nu ska jag slappa lite .Är lite orolig över mamma då hennes drän inte fungerar och hon lät riktigt sliten då jag talade med henne ikväll .Ska sätta in en ny på måndag .Hon fick en ny i förra veckan som bara krånglat och nu har den blivit igensatt så det kommer ingen vätska ur den .

Precis haft födelsedagsmiddag för mamma som fyller 58 år idag :bump:
Hon fick välja middag och jag säger bara en sak: mums!
(Och nej, kantarellerna kom från någon odling i Lettland, tyvärr...)
21032640_1269003786556284_7599851766743395491_n.jpg

Felsökning klar. Endast 760kr och 1,5 timmes väntan. Syresensor som är paj. Innebär 5000kr och bilen inlämnad i en dag. Har ingen lust med det :banghead:
Vi tar 800+m för att sätta på datorn med tanke på att det kostar multum att ha programmen och uppdateringarna till den .Trist med en sådan smäll .Det är dyrt att ha moderna bilar

Satt de första skåpen i mammas kök idag. Min systerson var här i veckan och han och min sambo satte taket i torsdags, systersonen på golvet igår. Så idag har vi fått dit kyl, de första två skåpen och spisen. Plus en tapetvåd och ett par eluttag. Nu ser man helt klart att det bygger åt rätt håll. :banana:

Under veckan som kommer räknar vi med att få upp tapeter, taklist och att komma vidare med skåpen.

Oj en ny tråd igen .Har inte haft tid att vara här så mycket nu när tanten är borta .Det ska diskas städas vattna blommor och tvätta kläder och leka med djuren + allt annat som att tar reda på citron melissen tror jag det heter .Tanten skulle ta hand om den innan hon åkte och lika så corriandern .Den får jag ta i morgon då det blivit frost och dom börjar bli dåliga .Har blivit en tank med röjsågen runt åkrarna som jag ska slå med slaghacken då jag klarar en tank utan att få för mycket ont och tvätt &hängning kläder vattna blommor och en långpromenad med hunden och ett par glas vin då jag hittade en låda i skåpet .Är rätt nöjd över att jag hunnit så mycket idag så nu ska jag slappa lite .Är lite orolig över mamma då hennes drän inte fungerar och hon lät riktigt sliten då jag talade med henne ikväll .Ska sätta in en ny på måndag .Hon fick en ny i förra veckan som bara krånglat och nu har den blivit igensatt så det kommer ingen vätska ur den .
Men vad jobbigt för din mamma.

Vilken dag du har haft! Kör inte slut på dig :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
54 204
Senast: Asko
·
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 074
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 650
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka