Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gick på 30-årsgille, dottern blöder ur örat så ringde 1177 som tyckte (efter att jag beskrivit allmäntillståndet) att vi skulle avvakta tills imorgon. Vi åkte från festen till affären, jag var ashungrig eftersom jag bara kunde äta ris och kyckling (för en som behöver minst 2500 kcal per dag för att inte tappa i vikt så räcker det inte långt), fanns typ inget färdigt i butiken som var mjölkfritt men hittade till slut vegetariska vårrullar (jättegoda!), nu kränger jag chips och snart ska jag gå och lägga mig. Helt färdig.

Är lite irriterad på att jag inte kan hata folk. Alltså jag kan verkligen inte hata.
I så fall skulle min *alldeles för många fula ord för att ens försöka skriva ner dem* till moster vara på plats 1-100 på kön.

Nu ger tanterna här upp för ikväll. Jag är lite lagom härligt rund under fötterna och kämpar hårt för att inte kontakta M. Ska självklart inte göra det men saknar honom så hysteriskt. Ska det aldrig gå över???
Jaja, har haft en underbart trevlig kväll och dag överlag iaf :)

Har anlänt i Bogor för konferens!

Spenderade mest helad agen igår med att sova dock, var helt förstörd. Har lyckats äta frukost så nu tänkte jag simma i poolens en jobba i några timmar innan jag går och kollar i botaniska trädgården. Sen jobb i någon timme till och ikväll är det en ice breaker på konferens hotellet :)

Kommer igång med dagen, först är det kiosk med sonens fotbollslag, han ska inte spela så han får hjälpa till. Sen ska vi gå ner på mässan som är i stan, mest för att kika runt lite och hälsa på folk, det brukar vara många man känner! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 76 77 78
Svar
1 555
· Visningar
55 709
Senast: Ceta
·
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 078
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 669
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka