Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att jag fortfarande rider och fortfarande har en trädgård. Och för att jag behöver åka till Stockholm regelbundet. Exempelvis åkte jag dit torsdag förra veckan och kom hem igår kväll. Jag hade kunnat åka hem redan på söndagen men var inte tvungen så jag stannade ett dygn till.
Gööööött!! Jag pallade inte äta middag, tog en daim och ett glas vinKaos.
Står han bra i trailern? Snabbfika innan om jag hinner (i Ljungby)Jag jobbar i Smålandsstenar mellan 05 och 09.15. Klockan ett ska jag vara på klinik i Ljungby med Aramis. Bör vara hemma igen vid tretiden sisådär.
Vägarna förbi?
Nu är det klaaaaart! Känner mig helt utsvulten. Ser dock inte särskilt svältfödd ut.
Daim och vin lät gott! Cant go wrong liksom..
Nästan lika illa här idag med maten.Gööööött!! Jag pallade inte äta middag, tog en daim och ett glas vinKaos.
Natti,jag ska också hoppa i lopplådan snart,är helt slut efter bara 2 tim sömn.Tror det är dags att hoppa i säng, klockan ringer halv fyra och jag är trött.
Natti!
Nästan lika illa här idag med maten.
Frukost: kaffe.
Lunch: kaffe och sen fick jag i mig ett halvt glas nyponsoppa.
Middag: glassdieten![]()
Står han bra i trailern? Snabbfika innan om jag hinner (i Ljungby)
Smaklig spis!
Alltså har du testat daim lakrits? Är djupt beroende!![]()
Jag vet,tänkte typ Sibylla då kan vi hålla både ögon o öron på honom om det behövs.Det vet jag faktiskt inte, har bara kört en gång och det var när jag hämtade hem honom.
Kliniken ligger ca tre-fyra minuter från E4an, man svänger av vid Max o McDonalds. Har du mitt nummer? Skickar ett pm för säkerhets skull så kan du höra av dig när du närmar dig![]()
Smaklig spis!
Alltså har du testat daim lakrits? Är djupt beroende!![]()
Men var 17 får man tag på den?! Jag är tämligen ointresserad av lakrits men särbon älskar det och jag har försökt hitta här åt honom men misslyckats.
Tydligen inte bara min tanke.Lika positiv som vanligt![]()
Tidsbrist kan du inte ha då du alltid svarar ''nej '' eller något annat negativt på alla inlägg. Du kanske skulle bo i en lägenhet åh helt enkelt köpa den mat du vill ha. Alla tips du får här på buke slår du bara ifrån dig. Har du inte tid så tycker du inte om eller tom avskyr du....Vad menar du?
Jag har tidsbrist. Svårare än så är det inte.
Tidsbrist kan du inte ha då du alltid svarar ''nej '' eller något annat negativt på alla inlägg. Du kanske skulle bo i en lägenhet åh helt enkelt köpa den mat du vill ha. Alla tips du får här på buke slår du bara ifrån dig. Har du inte tid så tycker du inte om eller tom avskyr du....
Så fort jag ser möjligheten?? Har du läst alla trådar?? Det kvittar i vilken tråd man än kommer med tips och råd så duger det inte. Spelar ingen roll om det handlar om avlopp, mat eller frisyr. Så kom fan inte och säg att jag hugger direkt när jag har läst detta i flera veckor. !!!Och du kanske kunde låta bli att hugga så fort du ser möjligheten?