I alla fall förr när man använde linoljekitt. Numer är det oftast akrylbaserat.
Även numera är rådet så från hans håll, gör kittet mer lätthanterligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det beror väl på hur ens situation ser ut och hur illa man mår. Jag har också ca 500m till närmaste (lilla) affär, men ibland är det verkligen övermäktigt att ta sig dit och då är hemkörning faktiskt toppenHemkörning känns lite löjligt när det är typ 500 m till affären![]()
Ber om ursäkt om det var plumpt, men jag har inte hållit mig uppdaterad (om du skrivit det i någon annan tråd), men allt jag läst av dig tidigare har varit *det är inget fel på mig, jag är inte deprimerad och framförallt inte på väg in i väggen eller så*Det är så lätt att vara positiv när man har en depression.
Och så glömde jag chapsen idag, det är snart mörkt och pannlampan ligger hemma. Lusten att rida är obefintlig och ska jag ge mig ut nu är jag nog inte hemma förrän till halv elva och sen kan jag inte sova förrän halv tolv. Jag ställer nog in hästen i boxen igen.
Eller så beställer man hemkörning och behöver inte oroa sig för att ramla ihop på vägen eller råka köpa fel saker när man yrar![]()
Bearnaise kan man äta året runt, nästa gång får du väl två hinkar i födelsedagspresentSom en hink bea då, eller?![]()
![]()
Det gällde för en månad sedan (eller två) lite drygt. Då nollade jag på madrs-testet (för jag gjorde den p.g.a. påtryckningar här). Nu får jag utslag på samma test.Ber om ursäkt om det var plumpt, men jag har inte hållit mig uppdaterad (om du skrivit det i någon annan tråd), men allt jag läst av dig tidigare har varit *det är inget fel på mig, jag är inte deprimerad och framförallt inte på väg in i väggen eller så*
Det är så lätt att vara positiv när man har en depression.![]()
Jag kan göra det NU - Tack för att du visade hur man gör supergoda jordärtsskockschipsDu kan tacka mig för den vetskapen senare![]()
![]()
Då är det dags att skaffa enSe till att den är kastrerad bara.
Jag trodde varje stall hade en katt..
Vi som bor här gör väll ungefär vad alla andra hade gjort i sina hemstäder ett par timmarUgh, jag ska snart flyga. Jag är inte direkt höjdrädd i den bemärkelsen men jag får katastroftankar a la final destination, eller att golvet kommer försvinna, eller att "väggen" kommer rasera..
Sedan är ju frågan vad i allsin dar man ska göra i Visby under några timmar själv på en lördag. Med ett barn på sju månader ungefär![]()
Vi som bor här gör väll ungefär vad alla andra hade gjort i sina hemstäder ett par timmar
Skämt å sido! Gillar ni att vara ute är en guidad tur perfekt! Det finns en krutgumma som guidat i typ fyrtio år som går rundor typ varje dag. Fika på Skafferiet eller Fiket, äta lunch på Brooklyn, handla på Memo antik, Kränku eller Akantus..![]()
Psssst du får gärna äta några för mig med, är ju såå gott, dumma allergiPfft! Satsumas ska alltid prioriteras, dom är viktigare än att sova för länge![]()
Jag har skurit ner på nästan allt och jag har redan sökt hjälp och fått träffa en kurator. Dessvärre tror jag inte det kommer att fungera. Hon verkade inte ha några verktyg alls och jag fick i slutet av mötet säga att jag definitivt inte hade pratat klart för att få en ny tid. Den nya tiden var 3 veckor fram i tiden.Dags att skära ner på alla dina vardagsmåsten som ändå inte verkar ge dig något i utbyte då och ta tag i depressionen. Dvs söka hjälp för den.