Slut. på. kaffe.
Kaffeburken är TOM!!!!
(Men det betyder att man får gå till fiket och "dricka kaffe" va?)
Har du övergett teet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Slut. på. kaffe.
Kaffeburken är TOM!!!!
(Men det betyder att man får gå till fiket och "dricka kaffe" va?)
Hmm...jaHar du övergett teet?![]()
Var 4 grader på söndag morgon när jag åkte hem från krogen, samma imorse ocksåMissia ligger och trynar fortfarande vilket jag förstår, det är KALLT!4 grader som kallast inatt, inte ok!
![]()
Var 4 grader på söndag morgon när jag åkte hem från krogen, samma imorse också![]()
Var 4 grader på söndag morgon när jag åkte hem från krogen, samma imorse också![]()
Helt gräsligtMan det har ju precis varit Bartolomeus (enligt gammal tradition var det höstens första dag) så det gamla verkar ju stämma i år.
förra årets sommar var nog också bättreFörra årets höst var faktiskt mycket bättre!![]()
Jag kom på att vi har ju faktiskt inte haft några tropiska nätter i år, tempen har ju sjunkit som en sten så fort solen gått ner. Och nu ska man frysa ihjäl varenda dag ända till våren.Förra årets höst var faktiskt mycket bättre!![]()
Det är tydligen lite olika hur de reagerar. Jag har aldrig råkat ut för de småjävlarna förr. Men det var riktigt jäkla otäckt för hästen jag red blev smått tokig. Jag blev faktiskt rädd.Åh fy fan för älgflugor! Vi slapp dem här (norrköpingstrakten) bra länge men för några år sedan gjorde de återtåg de asen. Första gången jag fick syn på dessa (morfar berättade att såna fanns förr, hade inte vart med om det innan) var när jag hade ridit min gamla fjordvalack som under ritten hade slagit så dant med skallen...När jag skulle kolla vid bringan i hans täta vinterpäls (var på höstkanten) slog han ner med skallen med en sjujävla kraft! Träffade mig på skallen, kan säga att det var väldans tur jag fortfarande hade hjälmen på mig! Häst blev så förvånad och ryggade baklänges....Hu. Fast foderponnyn hade inga besvär av dessa jävla odjur...Under samma period då.
Sommar? Vad är det? Har vi sånt i det här landet?förra årets sommar var nog också bättre![]()
förra årets sommar var nog också bättre![]()
Sommar? Vad är det? Har vi sånt i det här landet?
![]()
Jag med, lagom temperatur så jag har fått massor gjort. Om jag fick välja skulle det vara mellan 18 och 22 grader året runt.Jag som tycker vi har haft en suverän sommar![]()