Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så nu har jag fått en tid på vc efter lunch av min fina sjuksköterska.
Jag vet inte hur jag skulle orka utan henne ibland :heart
Jag grät och hon höll med, det låter inte vidare normalt att ha så här ont.
Så nu ska jag bara ta mig igenom Morgonpasset i stallet och tiden fram till vc.

@EmmaW: Vad skönt att det gick snabbt att få en tid, hoppas kroppen slutar krångla snart. :heartDet är så frustrerande att behöva äta maxdos och ändå känna att man knappt fungerar.

På tal om det så borde jag gå upp och ta mina tabletter, inte sitta framför datorn :meh:

Vi har 18 grader :angel: men inget vidare väder.
Känner mig lite trött eftersom minstingen uppenbarligen tycker kl 5 är en lagom tid att väsnas och fara runt i sängen :meh:

Åh fy fan för älgflugor! Vi slapp dem här (norrköpingstrakten) bra länge men för några år sedan gjorde de återtåg de asen :devil:. Första gången jag fick syn på dessa (morfar berättade att såna fanns förr, hade inte vart med om det innan) var när jag hade ridit min gamla fjordvalack som under ritten hade slagit så dant med skallen...När jag skulle kolla vid bringan i hans täta vinterpäls (var på höstkanten) slog han ner med skallen med en sjujävla kraft! Träffade mig på skallen, kan säga att det var väldans tur jag fortfarande hade hjälmen på mig! Häst blev så förvånad och ryggade baklänges....Hu. Fast foderponnyn hade inga besvär av dessa jävla odjur...Under samma period då.
Det är tydligen lite olika hur de reagerar. Jag har aldrig råkat ut för de småjävlarna förr. Men det var riktigt jäkla otäckt för hästen jag red blev smått tokig. Jag blev faktiskt rädd.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 2
Svar
26
· Visningar
355
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 460
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 105
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 790