Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu gjorde den detmen det är ju inget bra resultat
![]()
Öronproppar är skönt att sova med. Jag gör det rätt ofta. Har inga problem att vakna av alarmet på mobilen om jag har dom iVaknade av att en biljävel ute på gatan står och tjuter
Ibland funderar jag på att börja sova med öronproppar varje natt, men är samtidigt lite rädd att missa om det skulle hända något allvarligt![]()
japp. Föga märkligt efter den attackenHar Törnis övergett oss igen tro??
"Det är inte lätt att vara ödmjuk för den som är felfri som jag, jag längtar så hem till min spegel då jag blir vackrare dag för dag, alla som ser mig vill ha mig"..
Poppar musik för att få igång motivationen till denna dag, behöver all pepp i världen just nu!
Oj, har hon blivit attackerad?japp. Föga märkligt efter den attacken
@Gnist har ingen korvkiosk vad jag vet. Kommer inte på Nån maträtt jag skulle vilja ha bostongurka till.
Hästen fick panik idag när vi var i skogen. Han for omkring hej vilt och stegrade sig. Otäckt. Det var ett gäng älgflugor som attackerade. Jag blev tvungen att sitta av för jag vågade inte sitta kvar uppepå. Sen gick vi hem. En bit hemifrån lämnade den sista flugan oss och han lugnade sig.
Nu har jag ont i tummen för den slog jag tydligen i när jag satt av då jag fick en millisekunds chans till avsittning.
Jag är vaken och har gett upp. Har ringt vc och vill påbörja en smärtutredning. Igen. Har bett om det förrut men dom vill inte men jag orkar inte mer. Jag har så sjukt ont överallt, hela tiden. Jag kan ju inte leva på maxdosen av Panocod dygnet om. Det går inte.
Skitkropp![]()
Nu har jag flyttat över hästarna. Jag var en extrem djurplågare och lät dem sova i gräshage över natten, inte ok!