Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så har jag tänkt i 2 timmar nu...På tal om det så borde jag gå upp och ta mina tabletter, inte sitta framför datorn![]()
Ska till vårdcentralen med ryggen igen idag. Den är fortfarande inte bra
Nu har vår toalett dessutom gett upp. Det går inte spola.. Händer ingenting när man trycker på knappen. Vet inte om det är vattnet som är typ sluteller om det är toaletten själv som gett upp. Får vänta tills tvättmaskinen är klar så kanske det går att spola sen.
Attack?japp. Föga märkligt efter den attacken
Montera av tanklocket och rucka lite på nivåarmen, det låter som om den är lite trött så att den inte åker upp.
Attack?
Jag fattar inget.Det där är något jag med missat.
Får testa det!
Är livrädd för att vattnet ska vara slut i brunnenMen jag vet att det inte är det, vi har ju vatten i alla andra kranar och i tvättmaskinen.
Kaffe är aldrig fel oavsett tid på dygnet, dessutom kommer vi kaffetunnor att överleva dom som vadar runt i te-träsket, det är bevisat att kaffe är rena hälsodrycken och ju mer man dricker desto bättre.Lite fm-kaffe är aldrig fel![]()
Jag har också missat det, vilken attack?Det där är något jag med missat.
Ja jag vet att det var nån diskussion men mitt minne sviker mig..Jag har också missat det, vilken attack?
Attack?
Det där är något jag med missat.
Jag har också missat det, vilken attack?
Ja jag vet att det var nån diskussion men mitt minne sviker mig..
Kommer inte ihåg i vilket sammanhang
@EmmaW: Vad skönt att det gick snabbt att få en tid, hoppas kroppen slutar krångla snart.Det är så frustrerande att behöva äta maxdos och ändå känna att man knappt fungerar.
På tal om det så borde jag gå upp och ta mina tabletter, inte sitta framför datorn![]()
Har jag helt missat. Synd. Saknar @tornblomma här inne. Funderade häromdagen på var hon tagit vägen.Det var påhopp på henne som person som moderator raderade.