Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska till vårdcentralen med ryggen igen idag. Den är fortfarande inte bra :yuck:

Nu har vår toalett dessutom gett upp. Det går inte spola.. Händer ingenting när man trycker på knappen. Vet inte om det är vattnet som är typ slut :nailbiting: eller om det är toaletten själv som gett upp. Får vänta tills tvättmaskinen är klar så kanske det går att spola sen.

Ska till vårdcentralen med ryggen igen idag. Den är fortfarande inte bra :yuck:

Nu har vår toalett dessutom gett upp. Det går inte spola.. Händer ingenting när man trycker på knappen. Vet inte om det är vattnet som är typ slut :nailbiting: eller om det är toaletten själv som gett upp. Får vänta tills tvättmaskinen är klar så kanske det går att spola sen.

Montera av tanklocket och rucka lite på nivåarmen, det låter som om den är lite trött så att den inte åker upp.

Lite fm-kaffe är aldrig fel :d
Kaffe är aldrig fel oavsett tid på dygnet, dessutom kommer vi kaffetunnor att överleva dom som vadar runt i te-träsket, det är bevisat att kaffe är rena hälsodrycken och ju mer man dricker desto bättre. :up:

Fått lite gjort, tillverkat en specialnyckel så det går att tömma bilen på kylvätska utan att ta bort bakre motorfästet (idiotkonstruktion) och sen ska jag byta en slang, bilen har haft en väldigt mysko läcka, jag trodde det var topplockspackningen men den har kunnat hålla vatten i 2-3 veckor, eller 2-3 timmar och jag har inte hittat läckan på 1,5 år, den höll tätt hela vintern och hela våren men började nu igen. :confused: Jag har ju införskaffat en provutrustning för vacuum och tryck och då hittade jag läckan direkt, det var en slang som var läck på ett väldigt undanskymt ställe. :up:

Efter slangbytet ska jag shoppa nya däck till släpet för nu har dom hommit, monteringen fick han bjuda på för gammal vänskaps skull och en påse bullar. :D

@EmmaW: Vad skönt att det gick snabbt att få en tid, hoppas kroppen slutar krångla snart. :heartDet är så frustrerande att behöva äta maxdos och ändå känna att man knappt fungerar.

På tal om det så borde jag gå upp och ta mina tabletter, inte sitta framför datorn :meh:
:heart

Det är verkligen skitjobbigt. Maxdosen kan jag bara ta till natten annars kan jag varken jobba eller köra bil vilket är nödvändigt bl.a. till stallet.
Och så allt detta klagade :o gör att jag skäms dessutom men frustrationen blir för stor för ofta nu för tiden :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 40 41 42
Svar
838
· Visningar
24 492
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 658
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 171
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 254