Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nyss hemkommen efter lite rejs på stubben :D Jag hann svänga ut innan min gubbhäst fattade vad han skulle få göra och taggade till ordentligt. Det blev ett varv åt vart håll i full fräs och lite trav däremellan. Och då menar jag ganska snabb trav, han vet inte hur man tar det lugnt när han får sträcka ut ordentligt :rofl:

Jag är sur över att ljudkortet på laptopen bråkar med mig. Ge mig mitt ljud för bövelen. Stream strax ju

Funderar på hur jag ska kunna fortsätta med jamen, och hur jag annars skulle kunna sluta med den.
Så här kan jag ju inte ha det.
Antingen får jag skärpa till mig, eller skita i det. Men jag vet fortfarande inte hur.
Känns det lika illa på lördag så drar jag. Då KAN de inte hindra mig.
Tror jag :nailbiting:

Ok, nu har jag ätit, druckit och sett färdigt på GoT, så nu kan jag äntligen kolla igenom tråden här på buke :up:

Men alltså vet inte hur sjutton jag ska vänta till nästa år :mad:

Näe.. Kanske borde gå och krypa ned under täcket. Det blev 12 timmar på jobbet idag, skulle inte bli förvånad om det landar ungefär på samma antal timmar i morgon!

Nu har jag lamnat in bilen for service (det ar naktdelen med ny bil :cautious: elandet maste in for service med jamna mellanrum for att garantin ska galla.:meh:) och handlat. Hundarna har tranat och det ar for varmt for att ga ut och jobba med vovsingarna. Sa har ar jag tillbaka pa Buke.:p

Nu har jag lamnat in bilen for service (det ar naktdelen med ny bil :cautious: elandet maste in for service med jamna mellanrum for att garantin ska galla.:meh:) och handlat. Hundarna har tranat och det ar for varmt for att ga ut och jobba med vovsingarna. Sa har ar jag tillbaka pa Buke.:p

Det är helt ok om du skickar lite värme häråt, mina odlingar är deprimerade pga kylan (plus att jag fryser något vansinnigt och har fått lov att elda i AUGUSTI!) :cautious:

Det är helt ok om du skickar lite värme häråt, mina odlingar är deprimerade pga kylan (plus att jag fryser något vansinnigt och har fått lov att elda i AUGUSTI!) :cautious:

Och har vantar vi bara pa att varmen ska ge sig, trots att det betyder att regnen snart borjar igen. :angel: I dag ar det 36*C och det ska halla i sig fram till Torsdag da det blir svalare och bara 25*C :banana: for att raskt stiga till 40*C till helgen.:arghh:

Det finns inget man kan gora med hundarna ute nar det ar sa varmt. :meh:

Du kan garna fa allt over 17*C ... :p

Och har vantar vi bara pa att varmen ska ge sig, trots att det betyder att regnen snart borjar igen. :angel: I dag ar det 36*C och det ska halla i sig fram till Torsdag da det blir svalare och bara 25*C :banana: for att raskt stiga till 40*C till helgen.:arghh:

Det finns inget man kan gora med hundarna ute nar det ar sa varmt. :meh:

Du kan garna fa allt over 17*C ... :p

Ja tack, det finns fortfarande hallonkart så med lite värme mognar de :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 48 49 50
Svar
992
· Visningar
28 950
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 978
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 176
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 500